hvorfor kan jeg ikke tro paa det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

3+6  ca.. men det kan jo stadigvæk variere... 

okay... tak fordi du tog din tid til at regne paa det hvordan forgaar den foerste undersoegelse ved laegen ? hvad goer de ? hvad skal der ske ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Camillos

1234567890 skriver:

okay... tak fordi du tog din tid til at regne paa det hvordan forgaar den foerste undersoegelse ved laegen ? hvad goer de ? hvad skal der ske ?

de tester om du er gravid , giver dig en bog hjem så du kan læse om fosteret. Når du så er omkring 8 uger henne ,giver han dig en underlivs undersøgelse for at se om din livmoderhals er blvet blålig som er tegn på graviditet. Og så kommer du i uge 12 på sygehuset og får lavet en Nakkefoldsskanning og ser bebs for første gang. sådan plejer det at være . 

Anmeld

19. februar 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

de tester om du er gravid , giver dig en bog hjem så du kan læse om fosteret. Når du så er omkring 8 uger henne ,giver han dig en underlivs undersøgelse for at se om din livmoderhals er blvet blålig som er tegn på graviditet. Og så kommer du i uge 12 på sygehuset og får lavet en Nakkefoldsskanning og ser bebs for første gang. sådan plejer det at være . 

okay det vil jeg saa glaede mig til

Anmeld

19. februar 2012

Masig

1234567890 skriver:

okay.. troede bare det var mig der var skoer.. men puhaa... er ogsaa saa bange for at vaerer gravid uden for livmoderen.. det hoerer jeg sker nogen gange. hvad skal du ha - en pige eller en dreng ?

Kan jeg godt forstå, men så har man vist rigtig mange smerter. Vi ved ikke endnu hvad det er. Finder vi først ud af til md scanning d 21 . Marts... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.