hvorfor kan jeg ikke tro paa det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
33 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Gravid2012

hej alle sammen..

ved ikke om ikke laeste "svag streg" igaar... men havde en svag streg igaar, og idag er den tydelig... tog tre test idag og alle sammen tydelige!! men hvorfor kan jeg ikke tro paa det ?? tror ikke jeg kan tro paa det foer jeg kommer til laegen paa onsdag... har i proevet det ? at vaerer bange for at tro paa det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Masig

1234567890 skriver:

hej alle sammen..

ved ikke om ikke laeste "svag streg" igaar... men havde en svag streg igaar, og idag er den tydelig... tog tre test idag og alle sammen tydelige!! men hvorfor kan jeg ikke tro paa det ?? tror ikke jeg kan tro paa det foer jeg kommer til laegen paa onsdag... har i proevet det ? at vaerer bange for at tro paa det ??

Jeg er 16+0 i morgen og har været til tre scanninger og jeg tror stadig ikke rigtigt på det... Altså ved der var en baby til scanningerne, men kan stadig få den der tanke "er den der stadig, er det nu rigtigt, jeg kan jo ikke mærke den.." osv....

Så ja sådan har jeg det også... Og de første par uger inden første tryghedsscanning var jeg sikker på at testen havde vist forkert!!

Anmeld

19. februar 2012

Mor til Majbørn

1234567890 skriver:

hej alle sammen..

da jeg 'tissede gravid' tog jeg vist en 10 ekstra tests, inden jeg kom til lægende.... jeg turde heller ikke tro på det - man hører jo så meget.

Anmeld

19. februar 2012

Gravid2012

Masig skriver:

Jeg er 16+0 i morgen og har været til tre scanninger og jeg tror stadig ikke rigtigt på det... Altså ved der var en baby til scanningerne, men kan stadig få den der tanke "er den der stadig, er det nu rigtigt, jeg kan jo ikke mærke den.." osv....

Så ja sådan har jeg det også... Og de første par uger inden første tryghedsscanning var jeg sikker på at testen havde vist forkert!!

okay.. troede bare det var mig der var skoer.. men puhaa... er ogsaa saa bange for at vaerer gravid uden for livmoderen.. det hoerer jeg sker nogen gange. hvad skal du ha - en pige eller en dreng ?

Anmeld

19. februar 2012

Gravid2012

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

da jeg 'tissede gravid' tog jeg vist en 10 ekstra tests, inden jeg kom til lægende.... jeg turde heller ikke tro på det - man hører jo så meget.

okay hvis jeg havde 10 stks tror jeg at jeg havde gjort det samme... men gemmer mine 3 sidste stks til de naeste par dage... det er sq lidt vildt... !!!

Anmeld

19. februar 2012

Mor til Majbørn

1234567890 skriver:

okay hvis jeg havde 10 stks tror jeg at jeg havde gjort det samme... men gemmer mine 3 sidste stks til de naeste par dage... det er sq lidt vildt... !!!

Helt vildt - og TILLYKKE!!!

Men det er også den der med, at der kan ske så meget de første 12 uger, som gør det virkelig hårdt.... TRO PÅ DET

hvad siger kæresten??

Anmeld

19. februar 2012

hautecouture

1234567890 skriver:

hej alle sammen..

Først vil jeg da lige ønske stort tillykke

Jeg troede heller ikke på det sådan for alvor - selv da jeg skulle fortælle kæresten om testen ko jeg til at grine, fordi jeg tænkte: "Hvad er det for noget du står og siger, du er sgu da ikke gravid" - det gik først RIGTIGT op for mig okring uge 20 da jeg begyndte at kunne mærke hende rigtigt og maven var vokset en del

Anmeld

19. februar 2012

Camillos

1234567890 skriver:

hej alle sammen..

sæt billede ind af dem .. så skal jeg nok lykønske dig så troen på det bliver mere virkelig .. 

Anmeld

19. februar 2012

Gravid2012

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Helt vildt - og TILLYKKE!!!

Men det er også den der med, at der kan ske så meget de første 12 uger, som gør det virkelig hårdt.... TRO PÅ DET

hvad siger kæresten??

Tak jamen jeg skrev en kort til ham hvor der stod : " Kaere Far.. Jeg kommer til verden omkring d. 31 oktober og glaeder mig til at starte mit liv sammen med dig og mor. Hilsen dit barn

Vaekkede ham i morges og gav ham det... og han sagde "er det rigtig? er du gravid?" det kort har vaeret i mit natbord i et aar... endelig kunne det komme frem!!

Anmeld

19. februar 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

sæt billede ind af dem .. så skal jeg nok lykønske dig så troen på det bliver mere virkelig .. 

jeg har desvaerre ikke mit kamara herhjemme... men har soegt paa google og den ligner praesic denne idag.... igaar var den svagere... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.