hvorfor kan jeg ikke tro paa det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Mor til Majbørn

1234567890 skriver:

Naarh okay... saa hvornaar er din termin ? jaa godt gaettet, det er min foerste... er det en pige eller en dreng? ? (og hvornaar finder man ud af koennet ?)

min termin er 8.maj - og er i udlandet indtil 9.marts - så i øjeblikket håber jeg bare på at alt går som det skal, indtil jeg er i DK igen.

Det er en dreng - vi fik kønnet at vide ved MD-scanningen i uge 19

Hvad tror du du får?? Og hvad er din temrin så? Omkring 1. november, eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

århh.. der går noget tid endnu. hvor langt er du henne? hvornår havde du din sidste mens ? ... 

jamen jeg er faktisk kun 3+4 idag.. saa har brugt en online termin beregner - d. 31 oktober

Anmeld

19. februar 2012

Gravid2012

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

min termin er 8.maj - og er i udlandet indtil 9.marts - så i øjeblikket håber jeg bare på at alt går som det skal, indtil jeg er i DK igen.

Det er en dreng - vi fik kønnet at vide ved MD-scanningen i uge 19

Hvad tror du du får?? Og hvad er din temrin så? Omkring 1. november, eller?

jeg er ogsaa i udlandet.. jeg bor faktisk i udlandet.. hvor er du henne i verden ? jeg oensker alt det bedste for dig, og haaber det gaar godt alt sammen. aarh en dreng - herligt hmm.. tror ogsaa jeg faar en dreng... men hvis jeg SKULLE vaelge, ville jeg nok vaelge en pige... har brugt en online beregner .. det er d. 31 oktober.. saa ja deromkring..   dejligt.. for jeg arbejder altid om sommeren april-oktober.. saa det betyder jeg har lang tid sammen med mit barn.. 

Anmeld

19. februar 2012

Camillos

1234567890 skriver:

jamen jeg er faktisk kun 3+4 idag.. saa har brugt en online termin beregner - d. 31 oktober

Okay, det var tidligt du kunne teste så posetiv, det kan være du måske er lidt længere henne .. jeg skulle være 5+3, forhåbentlig bliver fosteret hos mig denne gang, så kan vi følges ad..

Du har testet på en af de teste som er meget Hcg følsomme, mere end lægernes, men ring derop og sig du har en posetiv test, og gå derop om en uges tid og få testet 

Anmeld

19. februar 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

Okay, det var tidligt du kunne teste så posetiv, det kan være du måske er lidt længere henne .. jeg skulle være 5+3, forhåbentlig bliver fosteret hos mig denne gang, så kan vi følges ad..

Du har testet på en af de teste som er meget Hcg følsomme, mere end lægernes, men ring derop og sig du har en posetiv test, og gå derop om en uges tid og få testet 

det kan vaerer fordi jeg fik min aegloesning 8-9 dage efter min foerste dag fra mens... plejer det ikke vaerer 14 dage ? ja det kunne vaerer dejligt at foelge ad... min baby-making-buddy ja jeg skal derop paa onsdag.. haaber alt ok

Anmeld

19. februar 2012

Camillos

1234567890 skriver:

det kan vaerer fordi jeg fik min aegloesning 8-9 dage efter min foerste dag fra mens... plejer det ikke vaerer 14 dage ? ja det kunne vaerer dejligt at foelge ad... min baby-making-buddy ja jeg skal derop paa onsdag.. haaber alt ok

hvis din ægløsning ligger på 8-9 dagen og du har en cyklus på 28 dage, skal du ligge 4- 5 dage til i din graviditet, så i stedet for at være feks 3+3 er du omkring 4+0 ? .. .. fordi din ægløsning har fundet sted tidligere end de 14 dage..

Anmeld

19. februar 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

hvis din ægløsning ligger på 8-9 dagen og du har en cyklus på 28 dage, skal du ligge 4- 5 dage til i din graviditet, så i stedet for at være feks 3+3 er du omkring 4+0 ? .. .. fordi din ægløsning har fundet sted tidligere end de 14 dage..

okay.. saa er det nok derfor jeg kan teste nu er saa spaendt paa at komme til laegen... betyder det saa ogaa at min termin ikke er d. 31 oktober men omkring d. 26 oktober... ?

Anmeld

19. februar 2012

Camillos

1234567890 skriver:

okay.. saa er det nok derfor jeg kan teste nu er saa spaendt paa at komme til laegen... betyder det saa ogaa at min termin ikke er d. 31 oktober men omkring d. 26 oktober... ?

har du datoen fra din sidste menstrations 1 dag? ... så kigger jeg lige på det..  og så skal jeg vide hvor mange dage din cyklus er på. 

Anmeld

19. februar 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

har du datoen fra din sidste menstrations 1 dag? ... så kigger jeg lige på det..  og så skal jeg vide hvor mange dage din cyklus er på. 

det var d. 25 januar... og det er 28 dage venter spaendt !

Anmeld

19. februar 2012

Camillos

1234567890 skriver:

det var d. 25 januar... og det er 28 dage venter spaendt !

3+6  ca.. men det kan jo stadigvæk variere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.