hvorfor kan jeg ikke tro paa det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Camillos

1234567890 skriver:

jeg har desvaerre ikke mit kamara herhjemme... men har soegt paa google og den ligner praesic denne idag.... igaar var den svagere... 

Jamen super meget tillykke du er jo gravid . Det er der ingen tvivl om, du danner Hcg som kan måles i urinen! du skal være mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Gravid2012

hautecouture skriver:

Først vil jeg da lige ønske stort tillykke

Jeg troede heller ikke på det sådan for alvor - selv da jeg skulle fortælle kæresten om testen ko jeg til at grine, fordi jeg tænkte: "Hvad er det for noget du står og siger, du er sgu da ikke gravid" - det gik først RIGTIGT op for mig okring uge 20 da jeg begyndte at kunne mærke hende rigtigt og maven var vokset en del

tak ... det er lidt maerkelig at i alle siger tillykke.. det plejer altid vaere mig der siger tillykke til andre, men nu er det min tur, det er dejlig

Anmeld

19. februar 2012

Mor til Majbørn

1234567890 skriver:

Tak jamen jeg skrev en kort til ham hvor der stod : " Kaere Far.. Jeg kommer til verden omkring d. 31 oktober og glaeder mig til at starte mit liv sammen med dig og mor. Hilsen dit barn

Vaekkede ham i morges og gav ham det... og han sagde "er det rigtig? er du gravid?" det kort har vaeret i mit natbord i et aar... endelig kunne det komme frem!!

IIIIihhhhh!!! Det er bare det bedste at overlevere sådan en dejlig nyhed

Giv lige lyd, når du har været ved lægen,ikk??

Anmeld

19. februar 2012

Gravid2012

Camillos skriver:

Jamen super meget tillykke du er jo gravid . Det er der ingen tvivl om, du danner Hcg som kan måles i urinen! du skal være mor 

du faar mig snart til at graede ..!! Hvornaar kan jeg se om det er en pige eller en dreng ? der gaar vel lang tid, ik ? 

Anmeld

19. februar 2012

Gravid2012

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

IIIIihhhhh!!! Det er bare det bedste at overlevere sådan en dejlig nyhed

Giv lige lyd, når du har været ved lægen,ikk??

Yes det er en aftale.. ja til vores foraeldre vil vi faa lavet t'shirt hvor der staar "jeg skal vaere bedstemor/far" ... og saa giv dem det og se om de kan regne den ud selv.. hihi .. hvordan fortalte du det ?

Anmeld

19. februar 2012

Mor til Majbørn

1234567890 skriver:

Yes det er en aftale.. ja til vores foraeldre vil vi faa lavet t'shirt hvor der staar "jeg skal vaere bedstemor/far" ... og saa giv dem det og se om de kan regne den ud selv.. hihi .. hvordan fortalte du det ?

hahahaha - hvor er det sjovt.

altså - jeg boede jo ikke lige sammen med kæresten (230km afstand), så sendte ham en sms med billedet af graviditetstesten - men han blev da rigtigt glad (det var nu også planlagt).

Og da vi skulle bryde nyheden til mine forældre. inviterede vi dem til fest 9/9-12 og de fattede ikke en skid, for det var jo en søndag? - indtil vi fortalte det var en temafest og gav dem en bog om temaet (en baby-bog) - de fattede stadigvæk intet. Indtil vi ENDELIG måtte fortælle, at det var en barnedåb de var inviteret til - så blev der lidt stille i stuen....

Anmeld

19. februar 2012

Gravid2012

hahahaha - hvor er det sjovt.

altså - jeg boede jo ikke lige sammen med kæresten (230km afstand), så sendte ham en sms med billedet af graviditetstesten - men han blev da rigtigt glad (det var nu også planlagt).

Og da vi skulle bryde nyheden til mine forældre. inviterede vi dem til fest 9/9-12 og de fattede ikke en skid, for det var jo en søndag? - indtil vi fortalte det var en temafest og gav dem en bog om temaet (en baby-bog) - de fattede stadigvæk intet. Indtil vi ENDELIG måtte fortælle, at det var en barnedåb de var inviteret til - så blev der lidt stille i stuen....

ej hvor skoent.. Du har kun et barn indtil videre eller ?

Anmeld

19. februar 2012

Mor til Majbørn

1234567890 skriver:

ej hvor skoent.. Du har kun et barn indtil videre eller ?

Altså . jeg er gravid endnu i uge 29

Kæresten har en dreng på 11, som er hos os det meste af tiden - så har en bonus-dreng, kan man sige...

Gætter på det er din den første?

Anmeld

19. februar 2012

Gravid2012

Altså . jeg er gravid endnu i uge 29

Kæresten har en dreng på 11, som er hos os det meste af tiden - så har en bonus-dreng, kan man sige...

Gætter på det er din den første?

Naarh okay... saa hvornaar er din termin ? jaa godt gaettet, det er min foerste... er det en pige eller en dreng? ? (og hvornaar finder man ud af koennet ?)

Anmeld

19. februar 2012

Camillos

1234567890 skriver:

du faar mig snart til at graede ..!! Hvornaar kan jeg se om det er en pige eller en dreng ? der gaar vel lang tid, ik ? 

århh.. der går noget tid endnu. hvor langt er du henne? hvornår havde du din sidste mens ? ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.