Som lovgivningen er nu skal der være tungtvejende grunde til at der ikke kommer fælles forældremyndighed. Mange børn kommer desværre i klemme i denne kamp fra forældrenes side om at dele børnene lige mellem sig. Dets amme med 7-7 ordning. jeg synes simpelthen man i kampen for at tilgodese begge forældre lige, helt glemmer hvad det handler om..nemlig barnet eller børnene.
Om det er den ene eller anden der har forældremyndigheden, det betyder ikke noget i min verden og kan forældrene samarbejde og har det godt sammen, så er det perfekt at have fælles...men kan de ikke, så mener jeg faktisk at fællesforældremyndighed er merskade end gavn.
At den mor du beskriver harf ået forældremyndigheden, det har der sikkert været en grund il og nu mister faderen jo ikke retten til at se sine børn.
Jeg har heldigivis fuld forældremyndighed over min store dreng og jeg håber aldrig det bliver anderleds...de små har vi fælles om, men opstod der store problemer omkring samarbejde, ja så søgte jeg også den fulde der.
KNus..
Anmeld