Arrrr, testdag.... tiden går langsomt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

WonderMOM

Årh tusind tak, hvor er det bare rigtig sødt af dig at skrive søde 

Jamen jeg har det faktisk ikke ret godt med min læge, for nylig flyttede jeg til jylland, og skiftede dermed læge. Nu har så en, som jeg synes skyder mine "problemer" lidt hen, at jeg bare skal se tiden an, det er bare lidt træls når man er HELT ny, og gerne vil være gravid. dumme dumme læge. vi er heldigvis i et sundhedshus, så der er flere læge, måske jeg skulle ønske at komme ind til en anden næste gang ? 

Ihh hvor jeg krydser figer for dig, jeg oplevede i går lidt brunligt udflåde, men det er væk i dag, har du oplevet det ? hvor er det dog rart at kunne tale med nogen om det  

Eew, hvor jeg dog HADER sådan slags læger, de passer ikke deres arbejde ordenligt Yea måske skulle du gør det, og dt nok bedst at du har en læge du har det godt med så synes også at du skal gør det

Tusind taaaaaaaak!! Og nej har slet ikke oplevet det endnu.. Håber bare at det snart bliver vores tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

WonderMOM

Har stadig halsbrand.. Idag jeg da lå i sengen sammen med min mand fik jeg en stikken i underlivet pludseligt som gjord så ondt at min mand lagt mærke til det, jeg trykkede så let på stedet for mindske smerten... Og det sket så 2gange De kom så pludseligt og hurtig var det væk igen... Oooooooh hvor jeg bare håber at det har lykkes os Hihi min mand synes også at mine bryster er bleven store, SÅ der er masser tegn Bare det ikk er hjernen der driller

Anmeld

23. februar 2012

banana3

WonderMOM skriver:

Har stadig halsbrand.. Idag jeg da lå i sengen sammen med min mand fik jeg en stikken i underlivet pludseligt som gjord så ondt at min mand lagt mærke til det, jeg trykkede så let på stedet for mindske smerten... Og det sket så 2gange De kom så pludseligt og hurtig var det væk igen... Oooooooh hvor jeg bare håber at det har lykkes os Hihi min mand synes også at mine bryster er bleven store, SÅ der er masser tegn Bare det ikk er hjernen der driller

Hej søde 

det lyder til den godt kunne være der, men pas på med ikke at glæde dig for meget, HVIS nu den ikke er der denne gang 

jeg tror på mange kvinder har en følelse af at være gravid, at der simpelthen ingen tvivl er. hvornår er det nu du kan teste ? 

Anmeld

23. februar 2012

Stinna1006

lyder rigtig skønt jeg er ret sikker på at min krop snyder mig... har taget en test i dag der er bragende negativ

gir snart op

Anmeld

25. februar 2012

Stinna1006

nåååå så er der nyt fra mig.... jeg har fået det røde i kæmpe mængder ingen baby til mig.... hvad med jer andre ??

krydser fingre for jer

Anmeld

25. februar 2012

banana3

Stinna1006 skriver:

nåååå så er der nyt fra mig.... jeg har fået det røde i kæmpe mængder ingen baby til mig.... hvad med jer andre ??

krydser fingre for jer

jeg kan først teste i morgen, da min mens skal komme der, men har bestemt ikke følelsen af at være gravid, har jeg ikke haft den sidste uge, så jeg forventer desværre min kommer i morgen 

Anmeld

27. februar 2012

WonderMOM

Stinna1006 skriver:

krydser fingre for jer

Eeeeej, det var da surt.. Held og lykke til dig næst gang søde

Yeeeey, jeg har stadig ikk fået mens.. Jeg har lige set at det er tredje dag den ikk har kommer frem, ifølige mit eget beregning plejer den altid at komme enden 21 elle. 22 dage efter min mens og idag det er 23.. Så den er 1-2 dage forsinket håber bare at den bliver ved med det

Anmeld

27. februar 2012

Stinna1006

Skynd dig at teste 

Anmeld

27. februar 2012

WonderMOM

Stinna1006 skriver:

Skynd dig at teste 

Det kan jeg desværre ikk endnu.. Har ikke noget liggende herhjemme, så kan først købe nogen på onsdag...

HvOrdan går det med dig???

Anmeld

27. februar 2012

Stinna1006

fik mit lort lørdag morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.