Arrrr, testdag.... tiden går langsomt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.755 visninger
40 svar
0 synes godt om
17. februar 2012

WonderMOM

Oooh Gud!!! Hvor går tiden bare for langsom

Jeg 10dage til jeg skal teste.. Og havde æl i mandags, hvor langt går der til ægget har sat sig fast... Og hvornår kan jeg test tidligst?????

Har forresten testdag d.27, og der vil jeg ikke have mulighed for at test da jeg ikke er hjemme fra næst uge af!!!

Hvornår testede i positivt? Tidligst... Nu er der gået ca. 5 dage fra jeg havde æl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2012

Stinna1006

hej hej jeg har testdag samme dag som dig har mange symp på at jeg er gravid har snydt og testet i dag men meget negativ var den vi kan skrive sammen og teste sammen

Anmeld

17. februar 2012

WonderMOM

Stinna1006 skriver:

hej hej jeg har testdag samme dag som dig har mange symp på at jeg er gravid har snydt og testet i dag men meget negativ var den vi kan skrive sammen og teste sammen

Hihi ej hvor pudsigt har også lige teste idag.. Og den var også negativ det var lidt af en skuffelse, men det er bare i orden så længe den vise 2 røde streger på testedagen

Det bare i orden held og lykke til os begge

Anmeld

17. februar 2012

WonderMOM

Hvad for nogle symp har du??

Anmeld

17. februar 2012

Lullaby

Jeg blander mig lige i det jeg også har testdag der.
Har den sidste uge haft mens-smerter men intet er kommet og nu er det stoppet. Ømme brystvorter, er du vimmer hvor det har gjort niller naller at røre ved dem.
Jeg er stensikker på at min mave er blevet større. Den er blevet mere hård. Som om min livmoder allerede har udvidet sig, ved godt at det er mit 3 barn men er det allerede muligt?

Anmeld

18. februar 2012

Stinna1006

SYmp. Ømme bryster det højre er værst og der kommer lidt mælk ud når jeg trykker ( har født for 4 år siden ) det niver i underlivet og det føles tungt.. Havde en lille smule brunt udflåd 8 dage efter ægløsning ... Æder hele tiden og tisser en del.. Hovedpine og blødende tandkød 2 gange hvad med dig ? Eller jer

Anmeld

19. februar 2012

WonderMOM

Stinna1006 skriver:

SYmp. Ømme bryster det højre er værst og der kommer lidt mælk ud når jeg trykker ( har født for 4 år siden ) det niver i underlivet og det føles tungt.. Havde en lille smule brunt udflåd 8 dage efter ægløsning ... Æder hele tiden og tisser en del.. Hovedpine og blødende tandkød 2 gange hvad med dig ? Eller jer

Hihi det lyder så meget at du er gravid.. Håber virkelig du gør 

Jamen. Lige nu sidder jeg, kan ikk sove og har forfærdelig ondt i ryggen (og brysttkassen) at jeg bare har lyst til at græde eller løbe rundt udenfor i håb om kulden vil få det til at forsvinde, har kvalme og konstant halsbrand i hver eneste dag også ondt i maven/under maven hele tiden.. Men mest af alt det er bare rygsmerten der slå mig ihjel.. 

Idag havde jeg også stikken i begge bryster som gjord ondt, jeg også mega meget øm i begge bryster..

Håber SÅ meget at det pga ønskebarnet Endtil videre har jeg taget 2prøver som vist negativt, så tror ikk alt det symp kan være fordi jeg selv har fremkalde dem da jeg er bange for at tro/håbe og blive skuffet..

Anmeld

19. februar 2012

WonderMOM

Lullaby skriver:

Jeg blander mig lige i det jeg også har testdag der.
Har den sidste uge haft mens-smerter men intet er kommet og nu er det stoppet. Ømme brystvorter, er du vimmer hvor det har gjort niller naller at røre ved dem.
Jeg er stensikker på at min mave er blevet større. Den er blevet mere hård. Som om min livmoder allerede har udvidet sig, ved godt at det er mit 3 barn men er det allerede muligt?

Af hvad jeg har læst om graviditets symp er brystsmerte en sikker sejr dog kan den snyde nogle gange (ønsker den ikke gælder for os den her gang).. Men maven ved jeg ikk lige om den siger noget da jeg selv er bleven snydt af den i hele 2gange hihi

Anmeld

19. februar 2012

Stinna1006

Puha det lyder ikke rart tror du skal have tankerne afledt lidt ... Jeg ved ikke om det er min krop der snyder mig det har den tidligere gjort

Anmeld

19. februar 2012

Stinna1006

Jeg gik også og testede hele tiden men blev bare så ked af det nårhuden var negativ så har valgt at vente nu ... Blev kuk kuk af det testen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.