Arrrr, testdag.... tiden går langsomt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

WonderMOM

Stinna1006 skriver:

skriver lige igen ... tænker meget på dig kan se og mærke på dine beskeder at det går dig meget på... ved ikke om det hjælper at fortælle dig at jeg også tænker over det hele tiden og at jeg virkelig ønsker et barn overalt på jorden jeg syntes virkelig det er hårdt at gå og vente hele tiden ( og lade være at teste ) jeg drak et glas vin igår og tænkte bagefter fyyyyyyyy men vi bliver også nød til at lægge tanken lidt væk ellers ramler verden da helt sammen hvis vi mister eller der slet ikke er noget håber jeg kan hjælpe dig igennem

Det er jo det det er så svært at tænke på noget andet når det et det eneste der kører i ens tanker, hihi jeg drømmer endda om små børn og har gjort det siden jeg var 18år, hååber inderligt at det sker den her gang 

Sjovt nok, hvergang jeg kan ikke vente til min mens forbliver væk, og når den så ikke komme 1dag og stadig bliver væk andet dag så bliver jeg bange og starte med at få kolde føder og tænker "oh Gud hvad nu hvis det sket??" "er du egentlig helt klar",..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

WonderMOM

Stinna1006 skriver:

HAr snydt i dag og fået en utydelig streg som nr 2 

Hvad for en test tog du?? Er det ikke for tidligt?? Og kan det egentlig ske at man få 2streger??

Anmeld

20. februar 2012

WonderMOM

Hej Piger 

Jeg er HELT ny i alt det her, og synes det er så spændene. Jeg ønsker jeg alt held og lykke 

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt, jeg havde ÆL i tirsdags, og kan selvfølgelig heller ikke vente på at få svar ! Hvor er det træls der skal gå så lang tid  

Jeg har en bagoverbøjet livmoder, (lægen siger det intet har at sige, hvor nemt/svært det er at blive gravid) men jeg synes ikke rigtig jeg har disse alm. symptomer, og kan det være fordi livmoderen som sagt vender den anden vej? jeg døjer med så forfærdelig ondt i lænden, ellers synes jeg ikke rigtig jeg mærker til noget, andet end jeg drikker rigtig meget væske, og har ikke den store lyst til mad.. ? Det er jo ikke ligefrem de klassiske sym. 

dælme for at i har lykken med jer 

Søde udover det du har skevet så ved jeg slet ikke noget om bagoverbøjet livmoder, tror faktisk at det er først gang jeg har hørt det..

Men hvorfor har du ikke snakket med din læge og sagt at han skulle fortælle dig det så du ved hvad du skal gør næst??

Men hvor langt er din cyklus, hvis det er 28 som det fleste og du havde æl i tirsdags så tror jeg at du kan regne med at teste d. 28 for der gå normalt 14 fra du har æl til du skal have mens/eller står med 2 fine streget Jeg forventer mens d. 27, 1dag før dig

Held og lykke Håber vi alle er heldige den her gang

Anmeld

20. februar 2012

WonderMOM

ønskerbaby skriver:

Jeg har os test dag den 27 sys tiden går helt vildt langsomt har ikke testet i nu men har godt nok lyst til det

er øm/ondt i underlivet de her dage og kvalme tisse hele tiden og har kun lidt øm bryster især om aften

Hihi hvor sjovt at vi er 3 stk der venter mens samme dag og hvor vil det være endnu sjover hvis vi alle på samme dag stod med 2streger hihi

Anmeld

21. februar 2012

banana3

WonderMOM skriver:

Søde udover det du har skevet så ved jeg slet ikke noget om bagoverbøjet livmoder, tror faktisk at det er først gang jeg har hørt det..

Men hvorfor har du ikke snakket med din læge og sagt at han skulle fortælle dig det så du ved hvad du skal gør næst??

Men hvor langt er din cyklus, hvis det er 28 som det fleste og du havde æl i tirsdags så tror jeg at du kan regne med at teste d. 28 for der gå normalt 14 fra du har æl til du skal have mens/eller står med 2 fine streget Jeg forventer mens d. 27, 1dag før dig

Held og lykke Håber vi alle er heldige den her gang

Årh tusind tak, hvor er det bare rigtig sødt af dig at skrive søde 

Jamen jeg har det faktisk ikke ret godt med min læge, for nylig flyttede jeg til jylland, og skiftede dermed læge. Nu har så en, som jeg synes skyder mine "problemer" lidt hen, at jeg bare skal se tiden an, det er bare lidt træls når man er HELT ny, og gerne vil være gravid. dumme dumme læge. vi er heldigvis i et sundhedshus, så der er flere læge, måske jeg skulle ønske at komme ind til en anden næste gang ? 

Ihh hvor jeg krydser figer for dig, jeg oplevede i går lidt brunligt udflåde, men det er væk i dag, har du oplevet det ? hvor er det dog rart at kunne tale med nogen om det  

Anmeld

21. februar 2012

banana3

WonderMOM skriver:

Det er jo det det er så svært at tænke på noget andet når det et det eneste der kører i ens tanker, hihi jeg drømmer endda om små børn og har gjort det siden jeg var 18år, hååber inderligt at det sker den her gang 

Sjovt nok, hvergang jeg kan ikke vente til min mens forbliver væk, og når den så ikke komme 1dag og stadig bliver væk andet dag så bliver jeg bange og starte med at få kolde føder og tænker "oh Gud hvad nu hvis det sket??" "er du egentlig helt klar",..

sådan tror jeg faktisk der er mange der tænker, det er nok fordi, at det, man har væntet på i så lang tid, måske er der denne gang, og tør man så overhovedet tro på det. Tror lidt det er en måde at beskytte sig selv på, måske en form for ikke at blive "rigtig" skuffet, "for jeg ville jo måske ikke kunne finde ud af at være mor alligevel". Sådan skal du slet ikke tænke, du skal glæde dig hvis det sker, og tænke for fanden hvor er jeg bare heldig, og hvis ikke, så skal du råbe og skrige over det  

Anmeld

21. februar 2012

Timse

Stinna1006 skriver:

SYmp. Ømme bryster det højre er værst og der kommer lidt mælk ud når jeg trykker ( har født for 4 år siden ) det niver i underlivet og det føles tungt.. Havde en lille smule brunt udflåd 8 dage efter ægløsning ... Æder hele tiden og tisser en del.. Hovedpine og blødende tandkød 2 gange hvad med dig ? Eller jer

blødende tandkød, er det et symptom? min cyklus har svunget mellem 25 og 28, imorgen er 28.

Igår blødte mit tandkød pludselig, og jeg aner ikke hvorfor, men er det noget du har oplevet før?

Anmeld

21. februar 2012

Stinna1006

Nej har aldrig prøvet at mit tandkød bløder bare jeg spiser en franskbrød bløder det nogle dage ( har fine tænder ) er spændt på om tante rød melder sig 

Anmeld

22. februar 2012

Stinna1006

er bange for at min krop snyder mig æv æv

Anmeld

22. februar 2012

Stinna1006

Hvordan går det med jer andre ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.