WonderMOM skriver:
Søde udover det du har skevet så ved jeg slet ikke noget om bagoverbøjet livmoder, tror faktisk at det er først gang jeg har hørt det..
Men hvorfor har du ikke snakket med din læge og sagt at han skulle fortælle dig det så du ved hvad du skal gør næst??
Men hvor langt er din cyklus, hvis det er 28 som det fleste og du havde æl i tirsdags så tror jeg at du kan regne med at teste d. 28 for der gå normalt 14 fra du har æl til du skal have mens/eller står med 2 fine streget
Jeg forventer mens d. 27, 1dag før dig

Held og lykke
Håber vi alle er heldige den her gang

Årh tusind tak, hvor er det bare rigtig sødt af dig at skrive søde 
Jamen jeg har det faktisk ikke ret godt med min læge, for nylig flyttede jeg til jylland, og skiftede dermed læge. Nu har så en, som jeg synes skyder mine "problemer" lidt hen, at jeg bare skal se tiden an, det er bare lidt træls når man er HELT ny, og gerne vil være gravid. dumme dumme læge. vi er heldigvis i et sundhedshus, så der er flere læge, måske jeg skulle ønske at komme ind til en anden næste gang ? 
Ihh hvor jeg krydser figer for dig, jeg oplevede i går lidt brunligt udflåde, men det er væk i dag, har du oplevet det ? hvor er det dog rart at kunne tale med nogen om det

Anmeld