Arrrr, testdag.... tiden går langsomt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Stinna1006

skriver lige igen ... tænker meget på dig kan se og mærke på dine beskeder at det går dig meget på... ved ikke om det hjælper at fortælle dig at jeg også tænker over det hele tiden og at jeg virkelig ønsker et barn overalt på jorden jeg syntes virkelig det er hårdt at gå og vente hele tiden ( og lade være at teste ) jeg drak et glas vin igår og tænkte bagefter fyyyyyyyy men vi bliver også nød til at lægge tanken lidt væk ellers ramler verden da helt sammen hvis vi mister eller der slet ikke er noget håber jeg kan hjælpe dig igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

banana3

Hej Piger 

Jeg er HELT ny i alt det her, og synes det er så spændene. Jeg ønsker jeg alt held og lykke 

Jeg håber i kan hjælpe mig lidt, jeg havde ÆL i tirsdags, og kan selvfølgelig heller ikke vente på at få svar ! Hvor er det træls der skal gå så lang tid  

Jeg har en bagoverbøjet livmoder, (lægen siger det intet har at sige, hvor nemt/svært det er at blive gravid) men jeg synes ikke rigtig jeg har disse alm. symptomer, og kan det være fordi livmoderen som sagt vender den anden vej? jeg døjer med så forfærdelig ondt i lænden, ellers synes jeg ikke rigtig jeg mærker til noget, andet end jeg drikker rigtig meget væske, og har ikke den store lyst til mad.. ? Det er jo ikke ligefrem de klassiske sym. 

dælme for at i har lykken med jer 

Anmeld

20. februar 2012

Stinna1006

HAr snydt i dag og fået en utydelig streg som nr 2 

Anmeld

20. februar 2012

Stinna1006

Hej Hej hvad er det du er i tvivl om ? Kram herfra

Anmeld

20. februar 2012

ønskerbaby

Jeg har os test dag den 27 sys tiden går helt vildt langsomt har ikke testet i nu men har godt nok lyst til det

er øm/ondt i underlivet de her dage og kvalme tisse hele tiden og har kun lidt øm bryster især om aften

Anmeld

20. februar 2012

ønskerbaby

Stinna1006 skriver:

HAr snydt i dag og fået en utydelig streg som nr 2 

må vi se

Anmeld

20. februar 2012

Stinna1006

kan prøve om jeg kan fange det på kam

Anmeld

20. februar 2012

Stinna1006

den vil ikke.... prøver igen om 3 dage

Anmeld

20. februar 2012

ønskerbaby

Stinna1006 skriver:

den vil ikke.... prøver igen om 3 dage

Håber vi alle tester positiv den 27

Anmeld

20. februar 2012

Stinna1006

Ja det kunne være super skønt .... Men jeg tror stadig ikke på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.