Darling<3 skriver:
Nu må jeg altså lige lukke ud, sorry hvis det bliver lidt roddet!
Jeg startede på sosu den 16-1 og søgte su den 18-1, de skriver på su.dk at der kan gå mellem 3-4 uger inden man får sin su, fint nok.. Men nu er der gået 3 uger, og jeg snakkede med hende spasseren som sidder med vores SU inde på skolen, i fredags, der vil gå yderligere 4 til 8 uger!!!!! HVAD????

Jeg har fået en halv KH da jeg ikke er berettigt til mere, men den er sku da brugt op for flere dage siden - hvad fanden skal jeg leve af????
HVIS der går fucking 8 uger endnu, så er vi henne i midt April - det kan jeg sku da ikke bare tage som et fint svar eller super skønt, vil da hellere have mine penge nu, end at stå med mange penge senere, for så har jeg anden gæld?!?!?!
Hende på skolen sagde at jeg kunne sikkert få lov til at få KH, og så betale tilbage når min SU kommer - kunne jeg det? NEJ! Jeg skal søge KH ligesom alle andre men være klar over at det sikkert ville give afslag, fedt!!!!! Tusinde tak for lort...

HADER fucking SU og København's skod pis kommune!!!!
Økonomisk er jeg mere ude og skide end, en hjemløs bums - kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogen hjælp at hente i det her land??
Hvor fanden er Afrika, når JEG har brug for hjælp???
Brækker mig satme over det her lorte system!!!

Årrrrh, det hjalp en smule, eller gjorde det?? 
Hvilken uddannelse er du på? - så vidt jeg ved er det kun på grundforløbet man får SU.
og da jeg tog uddannelse der (på elevløn) kom pengene automatisk, skulle ikke selv ansøge noget