frustreret.... (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

hvis du sidder og er ked af det om aftenen pga smerter vil jeg helt sikkert mene det er akut. og kan muligvis klares over tlf jo

det er jo selvfølgelig rigtigt... vil lige sove på det og måske ringe til den anden læge i morgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

det er jo selvfølgelig rigtigt... vil lige sove på det og måske ringe til den anden læge i morgen...

pøj pøj med det hvertfald... håber i kan finde frem til den rigtige løsning for dig

Anmeld

14. februar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

pøj pøj med det hvertfald... håber i kan finde frem til den rigtige løsning for dig

tak og skal nok komme med en update

Anmeld

14. februar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

tak og skal nok komme med en update

Anmeld

14. februar 2012

Bom

Først får du lige en og derefter sådan en her UNDSKYLD..

Men hold da op hvor du ligner mig da jeg var gravid, jeg fik også tidlig BL og det blev kun værre for hver dag der gik.. Jeg er ass i hjemmeplejen..
Jeg holdte ud og bed smerten i mig indtil vi var ovre julen, da jeg skulle arbejde juleaften's aften, og den dag ville jeg ikke byde nogen af de andre kollegaer.. Men det endte med at jeg måtte kravle ned til lægen efter nytår og be om en fuldtidssygemelding, da kunne jeg ikke mere, var 23 uger henne.. I starten af december var jeg blevet deltidssygemeldt..

Og det jeg vil frem til, er det jeg har lært af min egen BL, og det er at der altså ikke er nogen der takker dig bagefter, når du har smadret dit bækken og har konstant ondt 24-7....

Håber du finder en løsning der passer til dig Og held og lykke med ønske barnet...

Anmeld

15. februar 2012

babymus77

Søde dig kan du så i en FART blive helt sygemeldt og passe På dig og baby!!! Bækkenløsning kan i værste tilfælde vare længe efter fødsel!!! Ærgeligt de ikke allesammen vil tage hensyn!!! De er de gode til på mit job !! Knuser og håber du finder en go løsning!!

Anmeld

15. februar 2012

Prinsessens'Mor<3

Kay skriver:

tak fordi du har læst med og tak for alle krammene

problemert er at der ikke er noget mindre fysisk arbejde at udføre... jeg kan i altfald ikke se hvad det skulle være... det er ellers det jeg aller helst gerne ville... og jo der bliver ansat en barselsvikar... men det var jo egentlig først til maj... og jeg ved (har en kollega der har været deltids sygemeldt) at de ikke ansætter en deltids vikar for de resterende timer... og det gik rigtig meget ud over stuen...

og nej tænker også det ikke kan være godt for baby... at jeg har så ondt... panodil hjælper ikke så det tager jeg ikke... og de piller der ville hjælpe tager jeg ikke for babys skyld...

Kan godt se den trælse situation.. Hm den er svær..

Opper den for dig så..

Anmeld

15. februar 2012

Kay

Bom skriver:

Først får du lige en og derefter sådan en her UNDSKYLD..

Men hold da op hvor du ligner mig da jeg var gravid, jeg fik også tidlig BL og det blev kun værre for hver dag der gik.. Jeg er ass i hjemmeplejen..
Jeg holdte ud og bed smerten i mig indtil vi var ovre julen, da jeg skulle arbejde juleaften's aften, og den dag ville jeg ikke byde nogen af de andre kollegaer.. Men det endte med at jeg måtte kravle ned til lægen efter nytår og be om en fuldtidssygemelding, da kunne jeg ikke mere, var 23 uger henne.. I starten af december var jeg blevet deltidssygemeldt..

Og det jeg vil frem til, er det jeg har lært af min egen BL, og det er at der altså ikke er nogen der takker dig bagefter, når du har smadret dit bækken og har konstant ondt 24-7....

Håber du finder en løsning der passer til dig Og held og lykke med ønske barnet...

sidder og tænker... det har du egentlig ret i... tror hverken leder eller kollega vil takke mig for at havde kæmpet mig igennem hver eneste arbejds dag... tror faktisk lidt de går og venter på det u-ungåelige... nemlig min sygemelding...

Anmeld

15. februar 2012

Kay

babymus77 skriver:

Søde dig kan du så i en FART blive helt sygemeldt og passe På dig og baby!!! Bækkenløsning kan i værste tilfælde vare længe efter fødsel!!! Ærgeligt de ikke allesammen vil tage hensyn!!! De er de gode til på mit job !! Knuser og håber du finder en go løsning!!

sidder også og overvejer at sygemelde mig fra nu af... altså ringe med det samme... men... (ja mange dårlige undskyldninger) jeg er med i fasterlavns udvalget og vi skal holde fasterlavn mandag og jeg har jo nogle ret væsentlige opgaver... og min leder er på ferie så de har svært ved at få vikare ind... samtidig har min stue en indkøring... ihhh....

men har også lige været ved kiropraktor i dag der siger han snart ikke kan gøre mere for mig

Anmeld

15. februar 2012

Kay

MaleneS2011baby<3 skriver:

Kan godt se den trælse situation.. Hm den er svær..

Opper den for dig så..

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.