Kay skriver:
har lige ringet og meldt mig syg... og fortalte som det var at min kiropraktor har sagt at det ikke er godt for mig at arbejde... og at jeg har en læge tid i morgen hos min læges afløser da min læge er på ferie...
det er gjort med tåre i øjnene.... og var rigtig svært... men da jeg fik en tid hos afløseren i morgen formiddag og hun sagde jeg i altfald ikke skulle tage på arbejde når jeg havde det sådan... var jeg jo lidt tvunget til det... som nok også er bedst...
ringede med det samme til arbejdet istedet for at vente til den almindelige sygemeldings frist (mellem 7 og 7.20 ) så de har god tid til at finde en vikar for mig... fuck det var hårdt... glæder mig til at se hvad lægen siger i morgen...
Det var godt.
Det er ikke sjovt at komme med sådan en melding, men dit helbred er trods alt vigtigst. Og arbejdspladsen skal såmænd nok klare sig, det kan højst gå hen og blive kedeligt for dig 
Du skal bede lægen om at blive henvist til en fysioterapeut, som kan vise dig nogle øvelser du kan lave for at styrke bækkenet. Dog skal han / hun lige være obs på at det skal være øvelser der kan gøres i sengen, for senere hen kommer du aldrig op fra gulvet uden hjælp, og man opgiver altså ret hurtigt, når man ligger der som en smertepint strandet hvalros.
Anmeld