frustreret.... (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2012

ESV

Du skal SÅ meget fuldtidssygemeldes. Det der er jo ikke holdbart!! For det andet så syntes jeg du skal overveje at tage en snak med din fagforening. At din chef ikke tager hensyn til en gravid erbrud på loven og at hun ikke laderkompensation komme stuen til gode lyder ikke helt efter reglerne!! Kender godt selv det med samvittigheden men du er i sidste ende nødt til attænkte på dig og bebs!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Kay

ESV skriver:

Du skal SÅ meget fuldtidssygemeldes. Det der er jo ikke holdbart!! For det andet så syntes jeg du skal overveje at tage en snak med din fagforening. At din chef ikke tager hensyn til en gravid erbrud på loven og at hun ikke laderkompensation komme stuen til gode lyder ikke helt efter reglerne!! Kender godt selv det med samvittigheden men du er i sidste ende nødt til attænkte på dig og bebs!! 

ja det er så småt begynt at gå op for mig... at det er for min egen skyld... og for babys... går ikke udfra at det bliver et problem at blive sygemeldt... bortset fra al den ferie jeg har tilbage... hvad dælen skal jeg nu gøre af den... skulle havde holdt det i april og marts (har næsten 30 dage)

Anmeld

15. februar 2012

ESV

Kay skriver:

ja det er så småt begynt at gå op for mig... at det er for min egen skyld... og for babys... går ikke udfra at det bliver et problem at blive sygemeldt... bortset fra al den ferie jeg har tilbage... hvad dælen skal jeg nu gøre af den... skulle havde holdt det i april og marts (har næsten 30 dage)

På min arbejdsplads var det sådan at noget af det kunne overføres til næste ferieår og noget af det kunne udbetales.. Men det er ikke sjovt at gå hjemme som jeg også kan høre på dig, du virker lidt skræmt/ bange for ikke at have noget at stå op til og det kender jeg alt for godt, je blev sygemeldt i slutningen af 1 trimester men fik det også omgående bedre både psykisk og fysisk for je kunne jo nu holde op med at have dårlig samvittighed over ikke at tage min del af slæbet.. Men kan godt forstå dig, det er en svær erkendelse at komme til at man er NØDT til at blive hjemme..

Anmeld

15. februar 2012

Kay

ESV skriver:

På min arbejdsplads var det sådan at noget af det kunne overføres til næste ferieår og noget af det kunne udbetales.. Men det er ikke sjovt at gå hjemme som jeg også kan høre på dig, du virker lidt skræmt/ bange for ikke at have noget at stå op til og det kender jeg alt for godt, je blev sygemeldt i slutningen af 1 trimester men fik det også omgående bedre både psykisk og fysisk for je kunne jo nu holde op med at have dårlig samvittighed over ikke at tage min del af slæbet.. Men kan godt forstå dig, det er en svær erkendelse at komme til at man er NØDT til at blive hjemme..

rigtig rigtig svært... jeg har arbejdet siden jeg fyldte 13... da jeg var studerende arbejdede jeg så meget jeg måtte... har aldrig holdt ferie uden at skulle på ferie... nok også derfor jeg har ca. en måned tilbage nu...  bare tanken om ikke at havde et eller andet at lave skrammer mig... er bange for bare at ende med at side og sumpe her på siden...

Anmeld

15. februar 2012

Nessie

Kay skriver:

har lige ringet og meldt mig syg... og fortalte som det var at min kiropraktor har sagt at det ikke er godt for mig at arbejde... og at jeg har en læge tid i morgen hos min læges afløser da min læge er på ferie...

det er gjort med tåre i øjnene.... og var rigtig svært... men da jeg fik en tid hos afløseren i morgen formiddag og hun sagde jeg i altfald ikke skulle tage på arbejde når jeg havde det sådan... var jeg jo lidt tvunget til det... som nok også er bedst...

ringede med det samme til arbejdet istedet for at vente til den almindelige sygemeldings frist (mellem 7 og 7.20 ) så de har god tid til at finde en vikar for mig...  fuck det var hårdt... glæder mig til at se hvad lægen siger i morgen...

Det var godt.

Det er ikke sjovt at komme med sådan en melding, men dit helbred er trods alt vigtigst. Og arbejdspladsen skal såmænd nok klare sig, det kan højst gå hen og blive kedeligt for dig

Du skal bede lægen om at blive henvist til en fysioterapeut, som kan vise dig nogle øvelser du kan lave for at styrke bækkenet. Dog skal han / hun lige være obs på at det skal være øvelser der kan gøres i sengen, for senere hen kommer du aldrig op fra gulvet uden hjælp, og man opgiver altså ret hurtigt, når man ligger der som en smertepint strandet hvalros.

Anmeld

15. februar 2012

twinboys

Kay skriver:

først og fremmest tak fordi du har læst mit lange lange tude indlæg...

og det er netop også det jeg tænker... det er blevet så træls og trist at være på arbejde fordi jeg har skyldfølelse overfor de andre og har så ondt... og tænker nemlig også på om det er det værd??

Ja søde her har du selv skrevet det svar jeg ville give dig...

Anmeld

15. februar 2012

Kay

Nessie skriver:

Det var godt.

Det er ikke sjovt at komme med sådan en melding, men dit helbred er trods alt vigtigst. Og arbejdspladsen skal såmænd nok klare sig, det kan højst gå hen og blive kedeligt for dig

Du skal bede lægen om at blive henvist til en fysioterapeut, som kan vise dig nogle øvelser du kan lave for at styrke bækkenet. Dog skal han / hun lige være obs på at det skal være øvelser der kan gøres i sengen, for senere hen kommer du aldrig op fra gulvet uden hjælp, og man opgiver altså ret hurtigt, når man ligger der som en smertepint strandet hvalros.

hihi kunne lige se mig selv ligge der og ikke kunne komme op fra gulvet med kæmpe mave...

Anmeld

15. februar 2012

Kay

twinboys skriver:

Ja søde her har du selv skrevet det svar jeg ville give dig...

må hellere vende mig til tanken... men hvad får jeg tiden til at gå med??? sy og strikke er udelukket... det er jeg bare ikke god til og har erkendt at jeg ikke bliver det... elsker at male... men det er jo ik så smart...

Anmeld

15. februar 2012

twinboys

Kay skriver:

må hellere vende mig til tanken... men hvad får jeg tiden til at gå med??? sy og strikke er udelukket... det er jeg bare ikke god til og har erkendt at jeg ikke bliver det... elsker at male... men det er jo ik så smart...

Ro på den tid går hurtigt...

Anmeld

15. februar 2012

Kay

twinboys skriver:

Ro på den tid går hurtigt...

jamen det er jo hver dag... had dælen skal jeg stå op til... det her er en af mine største frygt.... tror jeg bliver nød til at skemalægge min hverdag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.