frustreret.... (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

ja - fuldtidssygmelding. tror jeg du vil blive glad for i sidste ende når det allerede er så slemt... jeg kan stadig lave en smule ind i mellem og er ikke helt sengeliggende og tror jeg har meget at gøre med at jeg er gået tidligt fra og kan lytte til kroppen, og ligge mig når der er brug for det...

kan godt være jeg skulle ringe til lægen i morgen og høre hvad han siger... for du får det til at lyde som en god ide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

kan godt være jeg skulle ringe til lægen i morgen og høre hvad han siger... for du får det til at lyde som en god ide...

er selvfølgelig ikke læge men ud fra min egen erfaring (og min søster som er fysiotherapeauts råd) er det mit råd hvertfald. om ikke andet kan du jo høre hvad lægen siger..

Anmeld

14. februar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

er selvfølgelig ikke læge men ud fra min egen erfaring (og min søster som er fysiotherapeauts råd) er det mit råd hvertfald. om ikke andet kan du jo høre hvad lægen siger..

min frygt er virkelig at ende med at blive sængeliggende fordi jeg er for stolt til at lytte til min krop... og så bliver det en rigtig lang sommer... kan ikke lave ande når jeg kommer hjem end at ligge på min sofa... og det gør mig lidt bange... har holdt ½ ferie dag i dag og i går... så var kun på arbejde 3½ time... og det var stadig for hårdt... det gjorde jeg lidt for at prøve af om en deltids sygemelding ville være en ide... men det er det jo så ikke hvis jeg skal fortsætte samme arbejde...

puhh har helt en klump i halsen

Anmeld

14. februar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

har lige tjekket min læges hjemmeside... de har lukket i denne uge... 

føler mig lidt i modvind

Anmeld

14. februar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

min frygt er virkelig at ende med at blive sængeliggende fordi jeg er for stolt til at lytte til min krop... og så bliver det en rigtig lang sommer... kan ikke lave ande når jeg kommer hjem end at ligge på min sofa... og det gør mig lidt bange... har holdt ½ ferie dag i dag og i går... så var kun på arbejde 3½ time... og det var stadig for hårdt... det gjorde jeg lidt for at prøve af om en deltids sygemelding ville være en ide... men det er det jo så ikke hvis jeg skal fortsætte samme arbejde...

puhh har helt en klump i halsen

det er også hårdt at skulle kaste håndklædet i ringen... men jeg begyndte også at få flere og flere plukkeveer så hjalp ligesom beslutningen lidt på vej for mig.. håber lidt at din læge er enig og så at sige træffer valget for dig... så er det måske lidt nemmere... men netop når du har svært ved tanken om at blive sengeliggende - så ville jeg lytte til kroppen nu.. du kommer lige med en opdatering ikke ???

Anmeld

14. februar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

det er også hårdt at skulle kaste håndklædet i ringen... men jeg begyndte også at få flere og flere plukkeveer så hjalp ligesom beslutningen lidt på vej for mig.. håber lidt at din læge er enig og så at sige træffer valget for dig... så er det måske lidt nemmere... men netop når du har svært ved tanken om at blive sengeliggende - så ville jeg lytte til kroppen nu.. du kommer lige med en opdatering ikke ???

det er sjovt du siger det med plukveer... dem har jeg når jeg er på arbeje og når jeg tænker på arbejde...

Anmeld

14. februar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

har lige tjekket min læges hjemmeside... de har lukket i denne uge... 

føler mig lidt i modvind

så ville jeg rådføre mig med en anden læge så du kan få afklaring. evt vagtlægen ... har de ikke en læge de bruger hos din læge? som de nævner på tlf svareren?

Anmeld

14. februar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

så ville jeg rådføre mig med en anden læge så du kan få afklaring. evt vagtlægen ... har de ikke en læge de bruger hos din læge? som de nævner på tlf svareren?

jo de har en de råder til man ringer til ved akut sygdom... men så tænker jeg jo... er det så akut at det ikke kan vente til mandag??

Anmeld

14. februar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

det er sjovt du siger det med plukveer... dem har jeg når jeg er på arbeje og når jeg tænker på arbejde...

jae... altså tror desværre dit forløb kan blive som mit... så en sygmelding tror jeg vil blive en lettelse når først beslutningen er truffet

Anmeld

14. februar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

jo de har en de råder til man ringer til ved akut sygdom... men så tænker jeg jo... er det så akut at det ikke kan vente til mandag??

hvis du sidder og er ked af det om aftenen pga smerter vil jeg helt sikkert mene det er akut. og kan muligvis klares over tlf jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.