Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
quity skriver: Pris for billed 9,10 og 13
Pris for billed 9,10 og 13
Hvis du afhenter kan du få hele molevitten for 1100,- .. både sofa, spejl og halskæden!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rsa skriver: Hvis ikke billede 15 -den lange 'guld' halskæde og det multifarvede tørklæde på billede 1 er solgt, vil jeg gerne købe dem
Hvis ikke billede 15 -den lange 'guld' halskæde og det multifarvede tørklæde på billede 1 er solgt, vil jeg gerne købe dem
Der er budt på begge dele, skal nok lige vende tilbage til dig hvis det ik blir solgt til anden side
MajaBaby skriver: Pris for den hvide bh? MajaBaby
Pris for den hvide bh?
MajaBaby
70 inkl porto??
Hailiesmom11 skriver: 40 inkl?
40 inkl?
50 inkl Ellers er der to andre der har spurgt på det Men hvis du vil gi 50,- er det fint
HeidiØ skriver: 50 inkl Ellers er der to andre der har spurgt på det Men hvis du vil gi 50,- er det fint
Argh så pyt da
Mangler lige sådan et i samlingen sender du info så sender jeg penge
Hailiesmom11 skriver: Argh så pyt da Mangler lige sådan et i samlingen sender du info så sender jeg penge
Top! Skriver dig en pb!
For hulan, har lige set jeg har skrevet 75B på den hvide - det er altså en 75A..
HeidiØ skriver: For hulan, har lige set jeg har skrevet 75B på den hvide - det er altså en 75A..
Årh, så bliver den for lille
MajaBaby skriver: Årh, så bliver den for lille
Jah arh man, dum fejl! Det beklager jeg
HeidiØ skriver: Jah arh man, dum fejl! Det beklager jeg
Det er helt i orden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128