Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PT skriver: Hvornår skal I det? For hvis det er inden for nærmeste fremtid er jeg interesseret i at købe den.
Hvornår skal I det? For hvis det er inden for nærmeste fremtid er jeg interesseret i at købe den.
Snakker lige med manden når han kommer hjem, så skriver jeg lige til dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: FLYTTESALG! Vi skal flytte, så er lige igang med at rydde lidt op! Store og små ting, vi vil gerne ha solgt det hele inden flytningen Forskellige tørklæder fra pieces Bælter fra pieces, str 70 Sandaler fra H&M, tr 37 BabySkies lift madras, købt i babysam 2 BH fra MissYa, den røde=70D, den hvide=75A Ammepude, Tarok Lime fra babydan Massagebolde, 2 stk små Noa Cacharel deospray SOLGT! Sofa fra Ilva, skriv for mål, antracitgrå stof Spejl med sølvramme, 75x105 SOLGT! Forsk. øreringe, stiks! Sølvarmbånd Lang sølv halskæde, aldrig brugt 2 guldhalskæder, en med stjerne, en med tekst J'taime! Lang guldhalskæde Kløver SOLGT! Den runde fra pilgrim! Sølvsæt med blomster lang halskæde fra pilgrim, lysgrøn/mint farvet Original fatboy, turkis! gået i stykker under flytningen! Dypper lige alt sølv i rens inden jeg sender så det skinner som nyt! BYD OG SPØRG! Det skal bare væk!!
FLYTTESALG! Vi skal flytte, så er lige igang med at rydde lidt op! Store og små ting, vi vil gerne ha solgt det hele inden flytningen
Dypper lige alt sølv i rens inden jeg sender så det skinner som nyt!
BYD OG SPØRG! Det skal bare væk!!
pris for fatboy?
Philippa skriver: pris for fatboy?
Har streget den over, da den er gået i stykker under flytning, ved jeg ikke om du har set.. så der er tapet med gaffa ved hullet
HeidiØ skriver: Har streget den over, da den er gået i stykker under flytning, ved jeg ikke om du har set.. så der er tapet med gaffa ved hullet
bare i orden - knæk og bræk med flytningen
HeidiØ skriver: For fiiiilan da, halstørklædet .. det er stadig bare 50,- , men har jo lidt svært ved at gå en tur i møde nu. Men du kommer d. 14, ik? Fatboyen gik i stykker under flytningen SÅ der er desværre hul i den der er lappet med gaffa!
For fiiiilan da, halstørklædet .. det er stadig bare 50,- , men har jo lidt svært ved at gå en tur i møde nu. Men du kommer d. 14, ik?
Fatboyen gik i stykker under flytningen SÅ der er desværre hul i den der er lappet med gaffa!
Hailiesmom11 skriver: Jo det gør jeg da bliver godt nok ikke så længe skal nemlig til fødselsdag
Jo det gør jeg da bliver godt nok ikke så længe skal nemlig til fødselsdag
Så tar jeg den da bare med der ...
HeidiØ skriver: Så tar jeg den da bare med der ...
HeidiØ skriver: FLYTTESALG! Vi skal flytte, så er lige igang med at rydde lidt op! Store og små ting, vi vil gerne ha solgt det hele inden flytningen Forskellige tørklæder fra pieces MULTIFARVET SOLGT! Bælter fra pieces, str 70 Sandaler fra H&M, tr 37 BabySkies lift madras, købt i babysam 2 BH fra MissYa, den røde=70D, den hvide=75A Ammepude, Tarok Lime fra babydan Massagebolde, 2 stk små Noa Cacharel deospray SOLGT! Sofa fra Ilva, skriv for mål, antracitgrå stof Spejl med sølvramme, 75x105 SOLGT! Forsk. øreringe, stiks! Sølvarmbånd Lang sølv halskæde, aldrig brugt 2 guldhalskæder, en med stjerne, en med tekst J'taime! Lang guldhalskæde Kløver SOLGT! Den runde fra pilgrim! Sølvsæt med blomster lang halskæde fra pilgrim, lysgrøn/mint farvet Original fatboy, turkis! gået i stykker under flytningen! Dypper lige alt sølv i rens inden jeg sender så det skinner som nyt! BYD OG SPØRG! Det skal bare væk!!
hvad skal du have for guldbæltet
kiwilouise skriver: hvad skal du have for guldbæltet
Kan sende for 13 kr som b post, så 50kr i alt?
HeidiØ skriver: Kan sende for 13 kr som b post, så 50kr i alt?
hvad med 35 kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128