Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: De er ihvertfald 28 cm i omkreds, så det må vel være 14 i diameter
De er ihvertfald 28 cm i omkreds, så det må vel være 14 i diameter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kathepige skriver: Billede 6 - hvor meget er den brugt, kan betrækket vaskes og hvor meget
Billede 6 - hvor meget er den brugt, kan betrækket vaskes og hvor meget
Jeg har brugt den i 3 mdr .. betrækket kan sagtens tages af og vaskes.. ved 60 grader
HeidiØ skriver: Jeg har brugt den i 3 mdr .. betrækket kan sagtens tages af og vaskes.. ved 60 grader
Og prisen.... ?
CamillaSoefelt skriver: De er vist normalt enten 6 el 9 i diameter?
De er vist normalt enten 6 el 9 i diameter?
Altså har lige siddet med målebånd.. der er de 28 hele vejen rundt. Hmm, ja, jeg kiggede også lidt på nettet.. Jeg kan lukke sammen om halvdelen i min hånd.. tror også jeg gav 130,- for 2 i sportmaster Så de er altså små
Kathepige skriver: Og prisen.... ?
Uh .. tænker 230,-, hvis den skal sendes .. kan se du bor i Horsens, vi skal snart flytte til Malling, lige mellem Odder og Århus.. så kan du få den lidt billigere hvis du afhenter
Okay min kæreste kom mig til undsætning! Diameteren er 9! Det er mig der fjoller rundt i det
HeidiØ skriver: Uh .. tænker 230,-, hvis den skal sendes .. kan se du bor i Horsens, vi skal snart flytte til Malling, lige mellem Odder og Århus.. så kan du få den lidt billigere hvis du afhenter
Det er al for dyrt for mig
Troede, du ville sige 60-80 kroner eller lign. Så jeg hopper bare fra her
Kathepige skriver: Det er al for dyrt for mig Troede, du ville sige 60-80 kroner eller lign. Så jeg hopper bare fra her
Ja okay, den koster 400 fra ny, så den går ikke Så det er bare i orden!
HeidiØ skriver: Okay min kæreste kom mig til undsætning! Diameteren er 9! Det er mig der fjoller rundt i det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128