Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MaleneS2011baby<3 skriver: det vil jeg gerne købe, kan jeg reservere til torsdag?
det vil jeg gerne købe, kan jeg reservere til torsdag?
Hej du! Eftersom du ikke har skrevet, går jeg ikke ud fra jeg skal reserverer halskæden mere?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Hej du! Eftersom du ikke har skrevet, går jeg ikke ud fra jeg skal reserverer halskæden mere?
undskyld havde lige glemt det, har fået penge idag, har du solgt den til anden person?
MaleneS2011baby<3 skriver: undskyld havde lige glemt det, har fået penge idag, har du solgt den til anden person?
Niks, har lige ventet lidt, tænkte det jo ku være du havde glemt .. Du er med på det ikke er ægte guld smykke ik?
HeidiØ skriver: Niks, har lige ventet lidt, tænkte det jo ku være du havde glemt .. Du er med på det ikke er ægte guld smykke ik?
jo til den pris, ellers var jeg da godt heldig..
Men der er ikke misfarvninger eller lignende, vel?
MaleneS2011baby<3 skriver: jo til den pris, ellers var jeg da godt heldig.. Men der er ikke misfarvninger eller lignende, vel?
Nej det er der ikke. Tror faktisk aldrig jeg har fået den brugt? .. Den har vidst bare ligget.. hehe!
OP! ... byd byd, det skal bare afsted!
Chris86 skriver: Vil muligvis gerne købe begge Noa Noa deodoranter, hvis de ikke er solgt! OG hvis de absolut ikke er brugt! Hvad er prisen inkl. porto? hvis de ik er solgt
Vil muligvis gerne købe begge Noa Noa deodoranter, hvis de ikke er solgt! OG hvis de absolut ikke er brugt! Hvad er prisen inkl. porto? hvis de ik er solgt
Jeg har i realiteten 3 .. to ubrugte og 1 meget lidt brugt. Har lige vejet dem enkeltvis: 132, 136, 135 gram! .. De er dog ikke plomberede!
Kan sende med b post for 30 kr.. så hvis vi siger 180,- .. så får du 3 for 150 Hvis du bare snupper de to med mest i, sir vi 130,- inkl porto!
HeidiØ skriver: Jeg har i realiteten 3 .. to ubrugte og 1 meget lidt brugt. Har lige vejet dem enkeltvis: 132, 136, 135 gram! .. De er dog ikke plomberede! Kan sende med b post for 30 kr.. så hvis vi siger 180,- .. så får du 3 for 150 Hvis du bare snupper de to med mest i, sir vi 130,- inkl porto!
Chris86 skriver: Hvis jeg tar alle tre, hvad sir du så til 160 inkl. porto?
Hvis jeg tar alle tre, hvad sir du så til 160 inkl. porto?
170,- , så mødes vi på midten! Og så køber jeg en boblekuvert til dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128