Møb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Valle81

Maja_4000 skriver:

ÅArAstMin mor sagde den anden dag , at hun ikke kan mindes et barn som når det er 1½ år ikke har haft mellemørebetændelse mindst én gang .. Caroline er knap 14 måneder , og har ikke haft det endnu  

Men blev lige lidt nysgerrig .. Hun har trods alt arbejdet i vs i 11 år og inden da været dp'er :b

Asta led så meget af møb, det kan ikke tælles på hænder. Da hun var 3 1/2 blev hun opereret og fik fjernet mandler og polypper da ørelægen mente de var skylden og hun har intet haft siden. Anton er snart 2 år og ikke set skyggen af det den samme gælder Arthur der snart er 10 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng er 4 år og 4 mdr. og min pige er 2 år og 10 mdr. - der er ingen af dem som har haft MØB. Tilgængæld har vi lidt rigtig meget af halsbetændelse.

Anmeld

7. februar 2012

Maja_4000

Hvor er det godt at alle de børn min mor kender bare har været uheldige Hehe

Anmeld

7. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Maja_4000 skriver:

Hvad skete der den 31. marts , hvis man må spørge ?

Astrid begyndte om aftenen at tage sig lidt til v. øre og begyndte og pylre mere, og da hun er øre barn ringede jeg til vagtlægen som påstod at det bestemt ikk ku være møb- da det ikk pludselig bare kommer.
Så efter det gik der knap 10min så var helvede løs og jeg tudet mindst lige så meget som Astrid og valgte derfor at køre ind til vagtlægen. Men man kan ikk komme til vagtlæge uden at være godkendt igennem tlf. Så jeg måtte ringe igen, og under samtalen smed Astrid sig flere gange på gulvet og pressede sit v. øre så hårdt ned mod gulvet hun kunne.
Og var slet ikk til at finde ro da vi endelig blev godkendt og så måtte vente.. Og da vi endelig kom til en læge var der ingen tvivl. Hun havde møb

Anmeld

7. februar 2012

AdamsMor

Ikke efter han er over 1½ (er 2 år nu), men 3 gange inkl. 2 gange spængt trommehinde pga betændelse, da han var omkring et år.

Til jul fik han dræn i ørene pga sen sprogudvikling og er et helt andet og meget gladere barn nu!

Anmeld

7. februar 2012

maria_wlt

Jeg har stemt NEJ...

Min søn er 2 år og har ALDRIG haft øre problemer selvom vi lige har fundet ud af at han ikke høre mere end 55 %..

Anmeld

7. februar 2012

Maja_4000

maria_wlt skriver:

Jeg har stemt NEJ...

Min søn er 2 år og har ALDRIG haft øre problemer selvom vi lige har fundet ud af at han ikke høre mere end 55 %..

Hvordan har I fundet ud af det så ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.