Møb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Ryberg

Nu er Lasse snart 2 år, men han havde MØB 3 gange på under et halvt år, og det var da han var under 1½ år gammel....

Derefter fik han dræn og siden har det kørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

MyLittleBaby

Maja_4000 skriver:

Min mor sagde den anden dag , at hun ikke kan mindes et barn som når det er 1½ år ikke har haft mellemørebetændelse mindst én gang .. Caroline er knap 14 måneder , og har ikke haft det endnu  

Men blev lige lidt nysgerrig .. Hun har trods alt arbejdet i vs i 11 år og inden da været dp'er :b

Min datter er 2 år og 5 måneder, og har ikke haft MØB  Til gengæld havde jeg det selv som barn. Jeg har nok haft det omkring 20 gange. Ihvertfald så mange gange at min hørelse har taget så meget skade, at jeg idag har været igennem 7 øreoperationer, og bruger høreapperater selvom jeg kun er 21 år. Men jeg var også uheldig, da det udviklede sig lidt mere end normalt 

Men min datter har derimod haft halsbetændelse 5 gange.

Anmeld

6. februar 2012

Nadia&Daniel

Maja_4000 skriver:

Min mor sagde den anden dag , at hun ikke kan mindes et barn som når det er 1½ år ikke har haft mellemørebetændelse mindst én gang .. Caroline er knap 14 måneder , og har ikke haft det endnu  

Men blev lige lidt nysgerrig .. Hun har trods alt arbejdet i vs i 11 år og inden da været dp'er :b

Vores Laura er 15 mdr.  og har ikke haft det

Anmeld

6. februar 2012

K&S

KittyGirl skriver:

Nu er Lasse snart 2 år, men han havde MØB 3 gange på under et halvt år, og det var da han var under 1½ år gammel....

Derefter fik han dræn og siden har det kørt

we loooove dræn

Anmeld

6. februar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Loke er 2 år og 2 måneder og har aldrig haft MØB.

Til gengæld havde jeg det selv flere gange som barn og hvor trommehinderne sprang. (Og blev indlagt med lungebetændeelse som 6 mdr) Det er vist ikke mig, han har sit helbred fra.

Anmeld

6. februar 2012

Mumto3

Maja_4000 skriver:

Vi har tre børn på 3, 5 og 7 år og ingen af dem har nogensinde haft mellemøresbetændelse

Anmeld

6. februar 2012

Jeia

Maja_4000 skriver:

Min dreng på fem har aldrig haft møb Min datter er kun 14 mdr, hun har heller ikke haft det endnu.

Anmeld

6. februar 2012

morethanperfect

Maja_4000 skriver:

Oscar er 15 mdr. og har aldrig haft det

Anmeld

6. februar 2012

132319

vores dreng er 20 måneder og han har heller aldrig haft

det værste han faktisk har fejlet indtil nu er kun feber syge

ellers har der aldrig været noget

jeg har det sådan, at hvis man kan finde ud af at pakke sit barn ordentligt ind efter vejret så burde det ikk være et problem at holde den slags sygdomme væk

Aaaah, det kan nu altså også være arveligt betinget om man er disponibel for at få meget MØB.

Min datter er 17 måneder og har haft det én gang og derefter fik hun lagt dræn. 

Hun har altid langærmet uldundertøj på under sit tøj, har en lækker tyk hue, en varm flyverdragt og gode støvler med uldfoer. Alligevel løber hendes næse konstant og det er angiveligt pga. store polypper som hun skal højest sandsynligt skal have fjernet sidst på måneden. Igen noget hver varmt tøj eller andet har kunne forhindre men noget der i min familie i dén grad er arveligt.

Anmeld

6. februar 2012

K&S

An&Jo skriver:

min dreng er 22 mdr og har haft MØB omkring 10 gange..

Overvejes der ikke om han skal have dræn? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.