Møb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

K&S

MilleMus1988 skriver:

vores dreng er 20 måneder og han har heller aldrig haft

det værste han faktisk har fejlet indtil nu er kun feber syge

ellers har der aldrig været noget

jeg har det sådan, at hvis man kan finde ud af at pakke sit barn ordentligt ind efter vejret så burde det ikk være et problem at holde den slags sygdomme væk

Jeg tror ikke helt man kan stille det op så sort/hvidt...! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Malthes mor

Hvordan definere du MØB? Hvis det er når de små tager sig til ørene, ikke vil ligge ned, græder fordi det gør ondt. Så nej, det har vi heldigvis aldrig oplevet.

Malthe fik dræn i, for et år siden, pga væske i ørene. Men han tog sig ikke til dem, spiste fint, sov om natten, var glad Men hver gang han er forkølet, så render der snask ud af hans venstre øre, og det lugter. Tænker at det godt kunne havde generet ham, hvis han ikke havde dræn i!

Anmeld

6. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

jeg har stemt ja-3 gange..
Astrid var 10 eller 11 mdr da hun havde første gang, var lige kommet af med det, da hun fik en omgang mere. Så fik hun lagt dræn og havde det ikke i 1 år. Så faldt drænet i v.øre desværre ud og så var den gal.

Nu går jeg bare og krydser for at det ikk rammer igen, for så er der nok tale om dræn, endnu en gang
Og endnu værre er jo hvis det rammer, glemmer aldrig 31. marts'11

Anmeld

7. februar 2012

An&Jo

K&S skriver:

Overvejes der ikke om han skal have dræn? 

Lægerne har nævnt det.. Men da hans altid kommer i udbrud om eftermiddagen eller aftenen har det været vagtlægen vi har været ved og dermed hverken egen læge eller ørelæge.. :/

Men min egen læge tjekker ham hver gang vi er der, og vi håber på at han er ovre det nu.. det er et par mdr siden han havde det sidst og inden da var det et halvt år siden sidst..

Anmeld

7. februar 2012

Maja_4000

LouiseVous skriver:

jeg har stemt ja-3 gange..
Astrid var 10 eller 11 mdr da hun havde første gang, var lige kommet af med det, da hun fik en omgang mere. Så fik hun lagt dræn og havde det ikke i 1 år. Så faldt drænet i v.øre desværre ud og så var den gal.

Nu går jeg bare og krydser for at det ikk rammer igen, for så er der nok tale om dræn, endnu en gang
Og endnu værre er jo hvis det rammer, glemmer aldrig 31. marts'11

Hvad skete der den 31. marts , hvis man må spørge ?

Anmeld

7. februar 2012

K&S

An&Jo skriver:

Lægerne har nævnt det.. Men da hans altid kommer i udbrud om eftermiddagen eller aftenen har det været vagtlægen vi har været ved og dermed hverken egen læge eller ørelæge.. :/

Men min egen læge tjekker ham hver gang vi er der, og vi håber på at han er ovre det nu.. det er et par mdr siden han havde det sidst og inden da var det et halvt år siden sidst..

Er han aldrig blevet tjekket af en ørelæge? Egen læge har jo ofte ikke de samme redskaber til at måle tryk, væske, hørelse m.m. - så jeg ville nok lige få en tid hos en ørelæge :-) vores egen læge kunne ikke se at han havde væske i begge ører, undertryk i det ene øre og høretab på begge ører, selvom vi også jævnligt var til tjek...

Anmeld

7. februar 2012

An&Jo

K&S skriver:

Er han aldrig blevet tjekket af en ørelæge? Egen læge har jo ofte ikke de samme redskaber til at måle tryk, væske, hørelse m.m. - så jeg ville nok lige få en tid hos en ørelæge :-) vores egen læge kunne ikke se at han havde væske i begge ører, undertryk i det ene øre og høretab på begge ører, selvom vi også jævnligt var til tjek...

nej han er aldrig blevet tjekket af en ørelæge.. men skal have ham til en.. for frygter lidt for hans sprog.. synes ikke det er så godt som det burde være..

Anmeld

7. februar 2012

Ditte-3

mine to store børn på 8 år og 6 år har aldrig haft det så ik alle børn får det s

Anmeld

7. februar 2012

Anirak

Gabriel har heller ikke haft det - han er 1½ år.

Anmeld

7. februar 2012

K&S

An&Jo skriver:

nej han er aldrig blevet tjekket af en ørelæge.. men skal have ham til en.. for frygter lidt for hans sprog.. synes ikke det er så godt som det burde være..

Anton havde heller ikke rigtig noget sprog, men allerede (og jeg lyver ikke) dagen efter, han havde fået dræn i, kunne man høre en forskel på hans lyde, de var meget tydeligere  og nu er han rigtig begyndt at sige ord...!

Så afsted med jer....!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.