Møb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Det var det samme her Til gengæld har Caroline så også næsten været syg siden 

Det samme her - hun kan slet ikke komme af med den hoste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

wamse

Maja_4000 skriver:

Nej , glemte at give "lov" til at vælge flere svar

Gad vide om det er arveligt ? Både mig og min lillebror var MEGET ramt af det

Min lillebror var rigtig hårdt ramt af det, og kan huske hvordan han bare sad op og græd, og min mor nussede hans ører

Jeg tror ikke at jeg nogensinde har haft det

Anmeld

6. februar 2012

twinny

Altså nu er mine børn ikk så gamle endnu. 

Men jeg har aldrig haft MØB, hverken som barn eller voksen... 

Anmeld

6. februar 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

Min mor sagde den anden dag , at hun ikke kan mindes et barn som når det er 1½ år ikke har haft mellemørebetændelse mindst én gang .. Caroline er knap 14 måneder , og har ikke haft det endnu  

Men blev lige lidt nysgerrig .. Hun har trods alt arbejdet i vs i 11 år og inden da været dp'er :b

Anton er 18 mdr. og havde det 3 gange inden han fik lagt dræn i begge ører, da han var 16 mdr. :-) Han har ikke haft det siden...! 

Anmeld

6. februar 2012

B&J

Daniel er 23mdr og har ikke haft møb men det har jeg nu heller aldrig haft og er 24

Anmeld

6. februar 2012

Pige2009

Maja_4000 skriver:

Min mor sagde den anden dag , at hun ikke kan mindes et barn som når det er 1½ år ikke har haft mellemørebetændelse mindst én gang .. Caroline er knap 14 måneder , og har ikke haft det endnu  

Men blev lige lidt nysgerrig .. Hun har trods alt arbejdet i vs i 11 år og inden da været dp'er :b

Laura er 2 år og 3 mdr. og hun har 7-9-13 ikke haft det

Anmeld

6. februar 2012

An&Jo

Maja_4000 skriver:

min dreng er 22 mdr og har haft MØB omkring 10 gange..

Anmeld

6. februar 2012

Jonatansmor

Maja_4000 skriver:

Ingen mellemørebetændelse her. Han har ikke haft et eneste problem med hans ører.

Og det er til trods for det ellers har ramt mig i min barndom og begge mine søskende, den ene så slemt hun har fået lagt dræn ind

Anmeld

6. februar 2012

SukkerDronning

Ej hvor dejligt for jer Kaya har haft det min 3 gange, kan faktisk ikke huske præcist hvor mange

Anmeld

6. februar 2012

Mette.

Maja_4000 skriver:

Emilie er snart 22 måneder - hun har aldrig haft MØB og har kun været syg ganske få gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.