Møb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har dit barn over 1½ år haft MØB?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.582 visninger
46 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Maja_4000

Min mor sagde den anden dag , at hun ikke kan mindes et barn som når det er 1½ år ikke har haft mellemørebetændelse mindst én gang .. Caroline er knap 14 måneder , og har ikke haft det endnu  

Men blev lige lidt nysgerrig .. Hun har trods alt arbejdet i vs i 11 år og inden da været dp'er :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

MorTil4<3

Maja_4000 skriver:

Min mor sagde den anden dag , at hun ikke kan mindes et barn som når det er 1½ år ikke har haft mellemørebetændelse mindst én gang .. Caroline er knap 14 måneder , og har ikke haft det endnu  

Men blev lige lidt nysgerrig .. Hun har trods alt arbejdet i vs i 11 år og inden da været dp'er :b

vores dreng er 20 måneder og han har heller aldrig haft

det værste han faktisk har fejlet indtil nu er kun feber syge

ellers har der aldrig været noget

jeg har det sådan, at hvis man kan finde ud af at pakke sit barn ordentligt ind efter vejret så burde det ikk være et problem at holde den slags sygdomme væk

Anmeld

6. februar 2012

Clisolka

Isabella på 15 mrd. har heller ikke set skyggen af det endnu  Hun blev syg første gang da hun startede i vuggestue.... 

Anmeld

6. februar 2012

Maja_4000

MilleMus1988 skriver:

vores dreng er 20 måneder og han har heller aldrig haft

det værste han faktisk har fejlet indtil nu er kun feber syge

ellers har der aldrig været noget

jeg har det sådan, at hvis man kan finde ud af at pakke sit barn ordentligt ind efter vejret så burde det ikk være et problem at holde den slags sygdomme væk

Der er jo nogle som bare hele tiden har det .. Jeg var selv MEGET plaget da jeg var barn , og jeg blev sgu pakket ind Hehe

Anmeld

6. februar 2012

Maja_4000

Babymor2010 skriver:

Isabella på 15 mrd. har heller ikke set skyggen af det endnu  Hun blev syg første gang da hun startede i vuggestue.... 

Det var det samme her Til gengæld har Caroline så også næsten været syg siden 

Anmeld

6. februar 2012

Frk Mig

min søn er nu 2½ år og han har ikk haft møb ..

Anmeld

6. februar 2012

Maja_4000

Frk Mig skriver:

min søn er nu 2½ år og han har ikk haft møb ..

Dejligt

Anmeld

6. februar 2012

wamse

Jeg har jo 3 børn, så kunne ikke give et præcist svar.

Den ældste var kun 12 mdr, da han fik dræn i, og havde haft MØB mange mange gange.

Den mellemste husker jeg ikke så meget, men ved at han også var ret plaget af det.

Den yngste har haft det en gang i forbindelse med noget forkølelse, og der var kun 10 mdr gammel. 

Anmeld

6. februar 2012

Frk Mig

Maja_4000 skriver:

Dejligt

Jeps .. brokker mig skam heller ikke 

Anmeld

6. februar 2012

Maja_4000

wamse skriver:

Jeg har jo 3 børn, så kunne ikke give et præcist svar.

Den ældste var kun 12 mdr, da han fik dræn i, og havde haft MØB mange mange gange.

Den mellemste husker jeg ikke så meget, men ved at han også var ret plaget af det.

Den yngste har haft det en gang i forbindelse med noget forkølelse, og der var kun 10 mdr gammel. 

Nej , glemte at give "lov" til at vælge flere svar

Gad vide om det er arveligt ? Både mig og min lillebror var MEGET ramt af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.