måtte en tur på skadestuen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Kay

isabellamor skriver:

åh øv for den lede sikke en grim oplevelse

jeg havde også madlede i min graviditet, dog besvimede jeg ikke, men jeg blev nødt til at drikke en halv liter kakao hver morgen for at kunne spise noget resten af dagen. fik jeg ikke min kakao så kunne jeg knaptnok spise en banan på en dag... 

så kan du ikke drikke noget med et højt sukkerindhold, f.eks. kakao eller saft ind imellem så du ikke får så lavt blodsukker hvis du har madlede?? 

jeg tror jeg begynder at drikke noget mere juice ind i mellem for at få noget sukker ind... og syntes selv jeg er oppe på at spise meget... men vist slet ikke nok endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Isabella_mor

Kay skriver:

jeg tror jeg begynder at drikke noget mere juice ind i mellem for at få noget sukker ind... og syntes selv jeg er oppe på at spise meget... men vist slet ikke nok endnu...

der kan det jo hjælpe lidt med at drikke noget oveni så du ikke skal spise til du er ved at ørle.

Anmeld

6. februar 2012

Kay

isabellamor skriver:

der kan det jo hjælpe lidt med at drikke noget oveni så du ikke skal spise til du er ved at ørle.

drikker normalt vand eller mælk hele dagen

Anmeld

6. februar 2012

Isabella_mor

Kay skriver:

drikker normalt vand eller mælk hele dagen

så er det jo bare indenbors med lidt juice

Anmeld

6. februar 2012

Kay

isabellamor skriver:

så er det jo bare indenbors med lidt juice

ja...

Anmeld

7. februar 2012

Masig

Kay skriver:

jeg spiser lige så meget jeg kan proppe ned i maven... og så tit jeg kan... spiser til jeg er så mæt at jeg er ved at kaste op... rigtig meget af det er frugt...

Nårh, det var da godt.. Hvis altså det er nok hehe...

Jeg er også kommet ind i frugtfasen hehe... Men er generelt begyndt at spise rigtig meget nu (i hvert fald i forhold til før), så jeg føler mig snart helt normal igen hehe..

Anmeld

7. februar 2012

Kay

Masig skriver:

Nårh, det var da godt.. Hvis altså det er nok hehe...

Jeg er også kommet ind i frugtfasen hehe... Men er generelt begyndt at spise rigtig meget nu (i hvert fald i forhold til før), så jeg føler mig snart helt normal igen hehe..

gid det var mig....

Anmeld

7. februar 2012

Masig

Kay skriver:

gid det var mig....

Kan være det kommer.. Ellers må du bare holde ud, det vigtigste er jo at der snart kommer en baby

Anmeld

7. februar 2012

Kay

Masig skriver:

Kan være det kommer.. Ellers må du bare holde ud, det vigtigste er jo at der snart kommer en baby

ja det er det... var ved at gøre det samme igen i dag... heldigvis var je hjemme... nøj det blodsukker er svært at styre...

Anmeld

7. februar 2012

Masig

Kay skriver:

ja det er det... var ved at gøre det samme igen i dag... heldigvis var je hjemme... nøj det blodsukker er svært at styre...

Det lyder uhyggeligt... Får du nok vand?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.