Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Masig skriver: Det lyder uhyggeligt... Får du nok vand?
Det lyder uhyggeligt... Får du nok vand?
ja... drikker en masse... glæder mig til at snakke med JM i morgen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: ja... drikker en masse... glæder mig til at snakke med JM i morgen...
Hmm, det er mærkeligt....
Vi har tid på fredag.... er lidt spændt på at se hvordan det kommer til at foregå...
Masig skriver: Hmm, det er mærkeligt.... Vi har tid på fredag.... er lidt spændt på at se hvordan det kommer til at foregå...
vi skal i morgen... glæder mig rigtig meget...
Kay skriver: ja det er det... var ved at gøre det samme igen i dag... heldigvis var je hjemme... nøj det blodsukker er svært at styre...
ja det er det... var ved at gøre det samme igen i dag... heldigvis var je hjemme... nøj det blodsukker er svært at styre...
Altså så tænker jeg bare om de målte din blodprocent? Den havde jeg ret mange problemer med
Månsson skriver: Altså så tænker jeg bare om de målte din blodprocent? Den havde jeg ret mange problemer med
ja det gjorde de... og den var helt fin... der var kun blodsukkeret der ikke var ok
Kay skriver: vi skal i morgen... glæder mig rigtig meget...
Ja det bliver lidt sjovt...
Kay skriver: ja det gjorde de... og den var helt fin... der var kun blodsukkeret der ikke var ok
Okay. Ku bare se det var sket igen og når du nu spiser og drikker så er det da lidt vildt det bliver ved
Månsson skriver: Okay. Ku bare se det var sket igen og når du nu spiser og drikker så er det da lidt vildt det bliver ved
ja det syntes jeg også.... også derfor jeg har tænkt at høre JM om det i morgen... hvad jeg kan gøre... for det er ikke serlig rat... nu ved jeg jo godtnok hvad jeg skal gøre når det går galt... men.... alligevel...
Kay skriver: ja det syntes jeg også.... også derfor jeg har tænkt at høre JM om det i morgen... hvad jeg kan gøre... for det er ikke serlig rat... nu ved jeg jo godtnok hvad jeg skal gøre når det går galt... men.... alligevel...
Go ide.. nej det er da slet ikke rart Håber i får styr på det
Månsson skriver: Go ide.. nej det er da slet ikke rart Håber i får styr på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128