måtte en tur på skadestuen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

HopinWishin

Ih altså!.. Kan du så få pakket nogle gode mellemmåltider med på arbejde =) =)

Håber snart du bliver rigtig frisk igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Kay

Babymor2010 skriver:

Puha det må have været en forskrækkelse - husk, du skal passe på dig selv, og baby 

det skal jeg nok

Anmeld

6. februar 2012

Kay

HopinWishin skriver:

Ih altså!.. Kan du så få pakket nogle gode mellemmåltider med på arbejde =) =)

Håber snart du bliver rigtig frisk igen!

tak

Anmeld

6. februar 2012

De3Guldklumper

Kay skriver:

lidt af en forskrekkelse for både mig og manden... og mine kollegaer

jeg var på arbejde og havde været der et par timer... da jeg pludselig får det dårligt, (klokken er ca 10.15)... jeg tager min vandflaske og sætter mig ned... jeg er svimmel og det sortner lidt for øjnene...

jeg går ud fra stuen (arbejder i en vuggestue) og får det meget være... jeg sidder ude på gulvet på gangen op af en væg og får hjælp af en kollega fra en anden stue... der besvimer jeg, og vågner lidt efter af at en anden kolega tager mig om armen... der går lidt og de spørg mig om nogle ting og jeg besvimer igen... jeg vågner da min leder står ved mig og jeg bliver rykket ind i et lille kontor liggende med benene oppe... min krop den sitre og jeg er stadig rigtig svimmel

min leder sørge for at berolige mig og ringer efter min kæreste... jeg er stadig rigtig svimmel og har svært ved at fokusere... men får det roligt bedre...

jeg får hjælp med at komme ud i bilen og har det egentlig oki... da vi køre på vej hjemaf får jeg det værer igen... og kæresten vælger at køre omkring skadestuen med mig...

på skadestuen bliver jeg sat ved skranken og skal forklare hvad der er sket... og der besvimer jeg igen... jeg bliver vækket og kommer over i en kørestol og ind på en stue...

de tjækker hjerte, tager blodprøve, blodtryk, puls, trykker på maven og mange andre ting...

jeg havde for lavt blodsukker...  det var på 3,6 og det skal helst være mellem 4 og 8... på trods af at jeg har spist morgenmad og formiddags mad... og det reaerede min krop pga. graviditet rigtig voldsomt på forklarede lægen...

det var noget af en forskrækkelse for os alle... og jeg skal prøve at spise mere... men har virkelig slem madlede... så det er rigtig svært... heldigvis har baby det godt... og jeg har det bedre...

blev rådet til at tage et par fridage og give min krop lidt fred til at komme tilbage på sporet....

Øv for en omgang det er slet ikke sjovt at besvime i ride og utide. 

Jeg har selv gjort det i begge mine graviditeter. Hav altid brik kakao eller appelsin juice med i tasken - det går direkte i blodet når de indtages

Anmeld

6. februar 2012

Kay

Pylle3 skriver:

Øv for en omgang det er slet ikke sjovt at besvime i ride og utide. 

Jeg har selv gjort det i begge mine graviditeter. Hav altid brik kakao eller appelsin juice med i tasken - det går direkte i blodet når de indtages

jamen jeg må da ha noget juice med

Anmeld

6. februar 2012

Masig

Kay skriver:

jamen jeg spiser faktisk meget... og havde både spist en bolle med ost og æble til morgen mad (kl 7) og et æble til formiddag... som plejer at være nok... men må til at havde noget mere sødt så jeg kan tage en gang i melem...

og ja skal passe på mig selv meget mere nu end før

Haha søde ven, en (hvid) bolle og to æbler er jo ingenting... Det er da slet ikke noget der fylder nogen steder... kan du ikke spise havregryn eller noget der ligger lidt tungere om morgenen?

Men ja lidt sukker kan altså gøre underværker nogle gange... Ellers hav lidt groft brød med måske som du kan gnaske lidt af... Ved godt du ikke er så god til at få det ned, men tror virkelig du skal prøve...

Anmeld

6. februar 2012

Kay

Masig skriver:

Haha søde ven, en (hvid) bolle og to æbler er jo ingenting... Det er da slet ikke noget der fylder nogen steder... kan du ikke spise havregryn eller noget der ligger lidt tungere om morgenen?

Men ja lidt sukker kan altså gøre underværker nogle gange... Ellers hav lidt groft brød med måske som du kan gnaske lidt af... Ved godt du ikke er så god til at få det ned, men tror virkelig du skal prøve...

det er grove boller og nej havergryn har jeg aldrig kunne fordrage... faktisk al morgenmad der skal mælk på... men hvis du ik sys det er nok mad.. vil du ik vide hvad jeg spiser resten af dagen

Anmeld

6. februar 2012

Masig

Kay skriver:

det er grove boller og nej havergryn har jeg aldrig kunne fordrage... faktisk al morgenmad der skal mælk på... men hvis du ik sys det er nok mad.. vil du ik vide hvad jeg spiser resten af dagen

Du spiser garanteret ingenting.. OG DET SKAL DU SGU!!!

Ved godt hvor svært det er, har selv været der, men det dur jo ikke, baby skal have næring

Anmeld

6. februar 2012

Kay

Masig skriver:

Du spiser garanteret ingenting.. OG DET SKAL DU SGU!!!

Ved godt hvor svært det er, har selv været der, men det dur jo ikke, baby skal have næring

jeg spiser lige så meget jeg kan proppe ned i maven... og så tit jeg kan... spiser til jeg er så mæt at jeg er ved at kaste op... rigtig meget af det er frugt...

Anmeld

6. februar 2012

Isabella_mor

åh øv for den lede sikke en grim oplevelse

jeg havde også madlede i min graviditet, dog besvimede jeg ikke, men jeg blev nødt til at drikke en halv liter kakao hver morgen for at kunne spise noget resten af dagen. fik jeg ikke min kakao så kunne jeg knaptnok spise en banan på en dag... 

så kan du ikke drikke noget med et højt sukkerindhold, f.eks. kakao eller saft ind imellem så du ikke får så lavt blodsukker hvis du har madlede?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.