lidt af en forskrekkelse for både mig og manden... og mine kollegaer
jeg var på arbejde og havde været der et par timer... da jeg pludselig får det dårligt, (klokken er ca 10.15)... jeg tager min vandflaske og sætter mig ned... jeg er svimmel og det sortner lidt for øjnene...
jeg går ud fra stuen (arbejder i en vuggestue) og får det meget være... jeg sidder ude på gulvet på gangen op af en væg og får hjælp af en kollega fra en anden stue... der besvimer jeg, og vågner lidt efter af at en anden kolega tager mig om armen... der går lidt og de spørg mig om nogle ting og jeg besvimer igen... jeg vågner da min leder står ved mig og jeg bliver rykket ind i et lille kontor liggende med benene oppe... min krop den sitre og jeg er stadig rigtig svimmel
min leder sørge for at berolige mig og ringer efter min kæreste... jeg er stadig rigtig svimmel og har svært ved at fokusere... men får det roligt bedre...
jeg får hjælp med at komme ud i bilen og har det egentlig oki... da vi køre på vej hjemaf får jeg det værer igen... og kæresten vælger at køre omkring skadestuen med mig...
på skadestuen bliver jeg sat ved skranken og skal forklare hvad der er sket... og der besvimer jeg igen... jeg bliver vækket og kommer over i en kørestol og ind på en stue...
de tjækker hjerte, tager blodprøve, blodtryk, puls, trykker på maven og mange andre ting...
jeg havde for lavt blodsukker... det var på 3,6 og det skal helst være mellem 4 og 8... på trods af at jeg har spist morgenmad og formiddags mad... og det reaerede min krop pga. graviditet rigtig voldsomt på forklarede lægen...
det var noget af en forskrækkelse for os alle... og jeg skal prøve at spise mere... men har virkelig slem madlede... så det er rigtig svært... heldigvis har baby det godt... og jeg har det bedre...
blev rådet til at tage et par fridage og give min krop lidt fred til at komme tilbage på sporet....
Anmeld