måtte en tur på skadestuen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Kay

Laijona Äiti skriver:

Øv en forskrækkelse da.

Men heldigvis kan kroppen reagerer så du ved du må passe lidt på dig selv. (og baby) og med stængerne og lav nogle gode smoothies, det er så lækkert og frisk.

uhhh ja... du siger noget... smooties...

men vores blender er død... og vi har besluttet vi ikke skl havde en ny før vi har penge til en ordentlig en... er træt af blendere der ikke gidder virke ordentligt

men må nok hellere på udkig efter en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

lio

Kay skriver:

uhhh ja... du siger noget... smooties...

men vores blender er død... og vi har besluttet vi ikke skl havde en ny før vi har penge til en ordentlig en... er træt af blendere der ikke gidder virke ordentligt

men må nok hellere på udkig efter en

Ej, jeg har også lige slidt min op, den var godt nok også gammel, arvede den med da jeg flyttede hjemmefra, en Phillips den holdt i ca. 15 år så mon ikk den har gjort sit.

Så nu må jeg bruge min stavblender indtil jeg får købt en ny.

Anmeld

6. februar 2012

Kay

Laijona Äiti skriver:

Ej, jeg har også lige slidt min op, den var godt nok også gammel, arvede den med da jeg flyttede hjemmefra, en Phillips den holdt i ca. 15 år så mon ikk den har gjort sit.

Så nu må jeg bruge min stavblender indtil jeg får købt en ny.

min stavblender dør hvis jrg forsøger at få den til at lege med noget der er for koldt... ville gerne slå to fluer med et smæk og købe sådan en her... men ja prisen er jo også... men den matcher så fint min nye kenwood k-mix

Anmeld

6. februar 2012

B&J

er så glad for at høre du har det godt igen og babyen har det godt

og ja det er så vemmeligt når man besvimer og håber det hjælper hvis du spiser lidt mere mad

Anmeld

6. februar 2012

Kay

B&J skriver:

er så glad for at høre du har det godt igen og babyen har det godt

og ja det er så vemmeligt når man besvimer og håber det hjælper hvis du spiser lidt mere mad

det håber jeg også... det var nemlig rigtig vemmeligt... men det er også begrænset hvor meget man kan nå at spise af små måltider når man er på job...

Anmeld

6. februar 2012

Kay

Kay skriver:

min stavblender dør hvis jrg forsøger at få den til at lege med noget der er for koldt... ville gerne slå to fluer med et smæk og købe sådan en her... men ja prisen er jo også... men den matcher så fint min nye kenwood k-mix

glemte lige at sætte den ind da

http://www.kitchenone.dk/stavblendere/2553-kenwood-kmix-stavblender-hb891.html

Anmeld

6. februar 2012

lillemusen10

Puha! Sikke en forskrækkelse! Godt at baby havde det godt og I slap med forskrækkelsen. Håber du kan få lidt mere mad i dig, så det ikke kommer til at ske for dig igen. Håber du får et par rolige fridage og kommer helt ovenpå igen.

Anmeld

6. februar 2012

Kay

lillemusen10 skriver:

Puha! Sikke en forskrækkelse! Godt at baby havde det godt og I slap med forskrækkelsen. Håber du kan få lidt mere mad i dig, så det ikke kommer til at ske for dig igen. Håber du får et par rolige fridage og kommer helt ovenpå igen.

mange tak

Anmeld

6. februar 2012

B&J

Kay skriver:

det håber jeg også... det var nemlig rigtig vemmeligt... men det er også begrænset hvor meget man kan nå at spise af små måltider når man er på job...

ja duhar helt ret

Anmeld

6. februar 2012

Sujan

Puha sikke noget.

Mit blodsukker falder også hurtigt og min læge anbefalede mig altid at have druesukker i tasken.. så kan man lige få 1-2 når man kan mærke man er ved at få det skidt. Det har reddet mig et par gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.