Hjælp!!! hård mave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

Holbæktrunten

Kay skriver:

super... for det er en af de tingjeg er begynt også godt at kunne spise...

det er fandemer svært at spise varieret og fiberigt... når man kaster op af mange af de ting man ellers plejer at spise... så er nød til at holde mig til det jeg har lyst til... ellers kaster jeg op...

I know - kan godt huske det  Jeg levede af sodavandsis, frugt og theboller det første laaaange stk tid da jeg ventede Noah...

Det var mere til almen oplysning, det er så ærgeligt når folk tor de giver gode råd (og selv følger dem), og det så er noget der gør tingene værre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Kay

Holbæktrunten skriver:

I know - kan godt huske det  Jeg levede af sodavandsis, frugt og theboller det første laaaange stk tid da jeg ventede Noah...

Det var mere til almen oplysning, det er så ærgeligt når folk tor de giver gode råd (og selv følger dem), og det så er noget der gør tingene værre 

ja det kan jeg godt forstå... og jeg vil også indrømme at jeg er blevet mere forvirret end jeg var før... med alle de modsatrettede svar... så glæder mig rigtigmeget til at komme til JM på onsdag og se hvad hun siger...

Anmeld

5. februar 2012

HopinWishin

Har ikke lige læst alle dine svar =)

Men masser af vand, frugter, motion og så nævnte min læge at tørrede abrikoser er et hit =)

Anmeld

5. februar 2012

pemiro

Kay skriver:

det kan godt være det ville hjælpe... men jeg kan ikke tåle youghurt... det har jeg aldrig kunnet der går et stykke tid og så kommer det op igen...

Nå for søren.. Ja så hjælper det nok ikke meget håber da du finder en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.