Anonym skriver:
fordi kommunen ikke råede os til hund og sagde det var hårdt.. alligevel købte vi hund, og nej det ik hårdt !
HELT ÆRLIG! nu kan jeg ikke tie min mund mere. DU SKAL IKKE FÅ FLERE BØRN!!!
du modarbejder FULDSTÆNDIG kommunen. du virker umoden/barnlig og ikke særlig fornuftig. du planlægger en "tilfældig" graviditet bare fordi du tror lykken ville være at få et barn mere som om det tryller alle dine/jeres problemer væk. men det gør det ikke! måske det modsatte. og hvor useriøst kan det være når du bringer HUNDEN ind i billedet! "kommunen råede os til ikke at få hund, men det gjorde vi alligevel..."

du "pølser" kommunen op og ned af ryggen, er ligeglad med hvad de siger. det lyder som om du er en teenager der ikke er moden nok til at tænke på følgerne af dine beslutninger! jeg vil væde på at der i dine papir som pædagogen kommer til at stå noget ala:" (dit navn) er ikke lydhør overfor vores råd og gør det direkte modsatte af hvad vi siger til hende. vi er i tvivl om, om (dit navn) er i stand til at tilsidesætte sine egne behov for sit barns da hun handler meget impulst. vi råder til at barnet bliver anbragt i pleje"!!!
så lyt nu til hvad alle disse kloge kvinder herinde har sagt til dig; LAD VÆRE MED AT FÅ ET BARN - vent til du er blevet mere moden, eller las helt være med at få flere....
Anmeld