Stem piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Vi er i kommunens søglys - 1 pædago kommer og ser til os og den lille.

Vores pædago stopper hos os forhåbentlig inden ret længe. Men - kommunen slipper os ikke af den grund!  men noget familiehus tager over og arbejder med os 1 gang ugeligt for at hjælpe - med de videre udviklings trin der vil ske i et barns liv for at være sikker på vi kan klare den, så på længere afstand vil de stadig være efter os. Så fordi vi planlægger et kan vi ligesom ikke sige at vi venter til kommunen har ladet os være og vi har besvist vi godt kan , for de blir her!! men selvom de blir her roser de os helt vildt.. så piger STEM!

De er her kun for en hjælp og det vi yderst tilfredse med, da de ikke er en trussel i forbindelse med det første barn. Men om de ligeså søde med 2 barn? vi siger ikke alderen på vores barn - men barnet er knap et år.

(OG SVARE IKKE PÅ BESKEDER HVOR DER STÅR, VENT VENT DET HÅRDT MED 2 - SNAKKER AF ERFARINGER! VI VED HVAD VI GÅR IND TIL!

nu har jeg læst alle dine indlæg i denne her tråd. Er ked at at sige det, men du lyder ikke til at være en dag over 15. Du forstår slet ikke alvoren og virker dybt useriøs i din måde at svare folk på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Mum33

Har en tidligere elev, jeg i dag stadig har kontakt med. Da hun blev gravid med nr. 2 meldte de klart ud: Abort eller tvangsfjernelse ved fødslen.

Jeg må indrømme, at du fremstår meget umoden, og at din situation taget i betragtning med kommune, kritisk ungdom og manglende uddanelse, ja så syntes jeg på ingen måder at du skal sætte et barn mere i verden.

Beklager min ærlighed, men det er min holdning til det.

Anmeld

3. februar 2012

LR85

Anonym skriver:

JEG SNAKKER MED KOMMUNEN MANDAG ! LÆS HVAD JEG SKRIVER !!

Nåe du skriver/reagere spdan dér, synes du så selv du er moden nok til a kunne varetage det store ansvar der er i at have børn? 

Må sige a jeg virkelig synes du skal vente mindst 5 år og blive noget ældre, tror du ville have godt a det. 

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Nåe du skriver/reagere spdan dér, synes du så selv du er moden nok til a kunne varetage det store ansvar der er i at have børn? 

Må sige a jeg virkelig synes du skal vente mindst 5 år og blive noget ældre, tror du ville have godt a det. 

så skal folk jo heller ikke blive ved med at køre i tingene når jeg har afsluttet det jo!!

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Nordjyden skriver:

Har en tidligere elev, jeg i dag stadig har kontakt med. Da hun blev gravid med nr. 2 meldte de klart ud: Abort eller tvangsfjernelse ved fødslen.

Jeg må indrømme, at du fremstår meget umoden, og at din situation taget i betragtning med kommune, kritisk ungdom og manglende uddanelse, ja så syntes jeg på ingen måder at du skal sætte et barn mere i verden.

Beklager min ærlighed, men det er min holdning til det.

har læst rigeligt og venter også !

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

nu har jeg læst alle dine indlæg i denne her tråd. Er ked at at sige det, men du lyder ikke til at være en dag over 15. Du forstår slet ikke alvoren og virker dybt useriøs i din måde at svare folk på.

jojo...

Anmeld

4. februar 2012

SpunkenJo

Anonym skriver:

hvad mener du lige ????

Jeg mener at din optræden i denne debat bærer sommeren præg af du slet ikke er moden nok til at varetage en så vigtig opgave som det er at opdrage et barn ind i denne verden.

Det mener den kommune som har dig under vingen jo heller ikke, og at du så direkte går bag om ryggen på dem understreger jo blot dette.

Jeg håber du vil begynde at lytte til de fagfolk der har sig under luppen, så du kan blive en endnu bedre mor for det barn du allerede har, og på den måde måske blive klar til en gang i fremtiden at få et barn mere.

Lyt til din kæreste og lyt til kommunen, det er meget mere fornuftigt end at lade dig styre af din egen lyst og behov for at sætte et barn mere til verden.

Var det klart nok?

Anmeld

4. februar 2012

Christine

SpunkenJo skriver:

Jeg har stemt blankt, for jeg synes faktisk det er netop det det er....

Det virker på mig som om du slet ikke har forstået alvoren i at kommunen mener I har behov for støtte til barn nr. 1.
Kan simpelthen slet ikke forstå I mener I har resourcer til barn nr. 2.

Måske min udmelding er fordomsfuld, men ikke desto mindre helt ærlig og med kærlighed til det barn I allerede har. Personligt tænker jeg fååårk over at sku ha et mere nu, selvom storebror er 3 år og utrolig selvstændig. 1 barn er en stor mundfuld og et utrolig stort ansvar. 2 børn er dobbelt op, og i min verden kan det for en ikke-resourcestærk-familie blive på bekostning af barn nr. 1......

Så selvom du ikke gider svare på "VENT"- indlæg, så fik du et alligevel.

Mvh Jo

Enig!

Og nu spurgte du jo selv

Desuden vil jeg sige at hvis jeres barn nr. 1 ikke engang er et år endnu, så kan jeg godt forstå det er nemt! Tro mig, der bliver kun mere at se til som de bliver ældre.

Så det er ikke for at sige at to børn er hårdt, men to børn på under 2 år.. det er altså hårdt for ALLE uanset om man i forvejen har brug for kommunens hjælp eller ikke.

Anmeld

4. februar 2012

sandorff

Anonym skriver:

fordi kommunen ikke råede os til hund og sagde det var hårdt.. alligevel købte vi hund, og nej det ik hårdt !

HELT ÆRLIG! nu kan jeg ikke tie min mund mere. DU SKAL IKKE FÅ FLERE BØRN!!!
du modarbejder FULDSTÆNDIG kommunen. du virker umoden/barnlig og ikke særlig fornuftig. du planlægger en "tilfældig" graviditet bare fordi du tror lykken ville være at få et barn mere som om det tryller alle dine/jeres problemer væk. men det gør det ikke! måske det modsatte. og hvor useriøst kan det være når du bringer HUNDEN ind i billedet! "kommunen råede os til ikke at få hund, men det gjorde vi alligevel..." du "pølser" kommunen op og ned af ryggen, er ligeglad med hvad de siger. det lyder som om du er en teenager der ikke er moden nok til at tænke på følgerne af dine beslutninger! jeg vil væde på at der i dine papir som pædagogen kommer til at stå noget ala:" (dit navn) er ikke lydhør overfor vores råd og gør det direkte modsatte af hvad vi siger til hende. vi er i tvivl om, om (dit navn) er i stand til at tilsidesætte sine egne behov for sit barns da hun handler meget impulst. vi råder til at barnet bliver anbragt i pleje"!!!

så lyt nu til hvad alle disse kloge kvinder herinde har sagt til dig; LAD VÆRE MED AT FÅ ET BARN - vent til du er blevet mere moden, eller las helt være med at få flere....

Anmeld

4. februar 2012

SpunkenJo

HELT ÆRLIG! nu kan jeg ikke tie min mund mere. DU SKAL IKKE FÅ FLERE BØRN!!!
du modarbejder FULDSTÆNDIG kommunen. du virker umoden/barnlig og ikke særlig fornuftig. du planlægger en "tilfældig" graviditet bare fordi du tror lykken ville være at få et barn mere som om det tryller alle dine/jeres problemer væk. men det gør det ikke! måske det modsatte. og hvor useriøst kan det være når du bringer HUNDEN ind i billedet! "kommunen råede os til ikke at få hund, men det gjorde vi alligevel..." du "pølser" kommunen op og ned af ryggen, er ligeglad med hvad de siger. det lyder som om du er en teenager der ikke er moden nok til at tænke på følgerne af dine beslutninger! jeg vil væde på at der i dine papir som pædagogen kommer til at stå noget ala:" (dit navn) er ikke lydhør overfor vores råd og gør det direkte modsatte af hvad vi siger til hende. vi er i tvivl om, om (dit navn) er i stand til at tilsidesætte sine egne behov for sit barns da hun handler meget impulst. vi råder til at barnet bliver anbragt i pleje"!!!

så lyt nu til hvad alle disse kloge kvinder herinde har sagt til dig; LAD VÆRE MED AT FÅ ET BARN - vent til du er blevet mere moden, eller las helt være med at få flere....

Man må da håbe der bliver skrevet en indstilling, netop som du skriver den. Det virker (desværre) ikke helt urealistiskt........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.