Den lykkelige skriver:
Læste lige en anden tråd om hvor monster hårdt det er med to børn.. hmmm bliver helt paranoid..
vi har planer om at få nummer to inden længe.. så er der 2,5-3 år mellem vores første og den nye.. men er det så mega hårdt i forhold til en??
Kom gerne med erfaringer.. hvad var godt, hvad var ekstra hård og hvordan med økonomien??
Jeg har lige fået nr. 2 dreng for 3 uger siden nu på søndag, så dvs. der er 3 år og 4 1/2 måned imellem mine drenge.
Ja, det er en smule hårdere, men ikke noget alarmerende. Men måske det kommer....?
Det jeg synes er hårdest er når jeg henter den store i børnehave og den lille er utilfreds... Der kan jeg få lidt sved på panden. Ellers synes jeg det er hårdt, at man ikke kan bruge den samme tid på den store som man plejede før, det får jeg dårlig samvittighed over 
Og den anden dag græd jeg helt vildt, fordi jeg sådan savnede min store dreng. Jeg er jo stadig sammen med ham, men det er bare ikke det samme mere. Han plejer at komme ind til os og putte i løbet af natten og det har altid været min dyne han har puttet sig under og mig han har puttet sig ind til og pysset, men nu er det far han putter med, fordi jeg oftest ligger med lillebror.
Men nej, indtil videre synes jeg ikke det er helt vildt meget hårdere. Lidt er det selvfølgelig, men det kræver bare mere planlægning, hvilket dog ikke betyder at det behøver at være hårdere 
Spring ud det! Det er det hele værd... 
Anmeld