Er det så meget hårdere med 2 end en? (2,5 - 3 år imellem)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.717 visninger
43 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Den lykkelige

Læste lige en anden tråd om hvor monster hårdt det er med to børn.. hmmm bliver helt paranoid..   vi har planer om at få nummer to inden længe.. så er der 2,5-3 år mellem vores første og den nye.. men er det så mega hårdt i forhold til en??
Kom gerne med erfaringer.. hvad var godt, hvad var ekstra hård og hvordan med økonomien??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

An&Jo

Den lykkelige skriver:

Læste lige en anden tråd om hvor monster hårdt det er med to børn.. hmmm bliver helt paranoid.. vi har planer om at få nummer to inden længe.. så er der 2,5-3 år mellem vores første og den nye.. men er det så mega hårdt i forhold til en??

det skal jeg fortælle dig om 7 måneder..

Der bliver 2 år og 5 mdr imellem mine..

Anmeld

2. februar 2012

Mira0911

Til tider ja så synes jeg det er hårdt... Men det er ikke hver dag... Det kommer i perioder... her er der 2 år og 7 mdr imellem mine... Puuuh pubertets alderen skal nok blive rigtig hyggelig samt præteen... 

Anmeld

2. februar 2012

Den lykkelige

An&Jo skriver:

det skal jeg fortælle dig om 7 måneder..

Der bliver 2 år og 5 mdr imellem mine..

Hi hi ok tak..  så kan du være min "prøve klud"

Anmeld

2. februar 2012

An&Jo

Den lykkelige skriver:

Hi hi ok tak..  så kan du være min "prøve klud"

haha.. det vil jeg så glæde mig til..

Anmeld

2. februar 2012

Den lykkelige

Mira0911 skriver:

Til tider ja så synes jeg det er hårdt... Men det er ikke hver dag... Det kommer i perioder... her er der 2 år og 7 mdr imellem mine... Puuuh pubertets alderen skal nok blive rigtig hyggelig samt præteen... 

Ja det sal nok blive dejligt!!
Men er det ekstra hårdt??
De ting jeg har synes var hårdt med min datter tror jeg vil blive mindre når/hvis vi får en ny.. men bare en ide jeg har..

Anmeld

2. februar 2012

Den lykkelige

An&Jo skriver:

haha.. det vil jeg så glæde mig til..

Dejligt og tillykke med graviditeten

Anmeld

2. februar 2012

4xGreve

Hehe håber ikke det bliver så slemt, vi er gravid i uge 37+6 med nr 2 og der kommer til at være 3 år og 9månederstid imellem dem... Men skal med glæde fortælle dig det når jeg ved det... Og hvad ang. Økonomie. Så kommer det jo meget an på hvad i har og hvad i skal ud og anskaffe jer, også er der selvfølige udgifter til bleer sutter mm. 

Anmeld

2. februar 2012

LISBETH:-)

JA! Meget kort!

Der er 2 år og 10 mdr mellem mine piger og jeg synes at rent psykisk var det rigtig hårdt og blive mor til 1, men rent fysisk er det hårdt og blive mor til 2. Og så er der den konstante dårlige samvittighed over for den største (især i starten til alle har vendet sig til at der er kommet et familie medlem mere)

1 barn tager rigtig meget af ens tid, og med nummer 2 følger der ikke mere tid med. Hvilket vil sige at den sparsomme tid man havde til sig selv ved nr. 1 bliver gevaldigt indsnævret med nr. 2

Jeg kender flere der hele tiden har ville have 3 børn, men har synes at 2 var så hårdt at de har opgivet tanken om 3.

Meeeeen der er jo også en masse skønne og dejlige ting ved 2 børn, alt kærligheden og de sjove øjeblikke bliver jo også ganget med 2!

Anmeld

2. februar 2012

An&Jo

Den lykkelige skriver:

Dejligt og tillykke med graviditeten

tak skal du have..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.