Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ansemusen skriver: Igen havde jeg det på samme måde Blandet lykke og frygt! Det er helt normalt
Igen havde jeg det på samme måde Blandet lykke og frygt!
Det er helt normalt
Ja heldigvis er det normalt.. det vilde er nok at det er små bekymringer i forholdet til dem der kommer bagefter hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Darling<3 skriver: Hold nu op en smuk mave har du fået
Hold nu op en smuk mave har du fået
åhh tusind tak søde
NNL skriver: Ihh hvor sidder den dejlige mave altså bare flot på dig!!! Bliver helt misundelig Men det bliver spændende for jer at få ham ud i armene snart
Ihh hvor sidder den dejlige mave altså bare flot på dig!!! Bliver helt misundelig
Men det bliver spændende for jer at få ham ud i armene snart
hihi tak, synes godt nok også din mave sidder flot Jaaa glæder os så meget til at hilse på ham
Chalala85 skriver: Så langt så godt Nu er der ikke længe til 39 dage Glæder mig super meget men håber dog vi kommer på plads i vores nye rækkehus inden han vil hilse på verden. Har er utrolig aktiv, bokser rundt konstant Vægten siger +8,8kg så det er jo pænt, men hold op hvor det har sat sig på mavsen, den er jo kæmpe men elsker den
Så langt så godt Nu er der ikke længe til 39 dage Glæder mig super meget men håber dog vi kommer på plads i vores nye rækkehus inden han vil hilse på verden. Har er utrolig aktiv, bokser rundt konstant Vægten siger +8,8kg så det er jo pænt, men hold op hvor det har sat sig på mavsen, den er jo kæmpe men elsker den
Wow, hvor er du flot gravid
Er I kommet på plads i Vallensbæk?
rigtig flot mave
K&S skriver: Wow, hvor er du flot gravid Er I kommet på plads i Vallensbæk?
Tusind tak
Nej ikke endnu, vi kan først flytte ind i næste uge, de skal lige have lavet en køkkenplade Men så har vi da noget at glæde os til
LevisMor skriver: rigtig flot mave
Tak
_-Kathrine-_ skriver: Den er super flot - og sikke du stråler! det klær dig at være gravid!
Den er super flot - og sikke du stråler! det klær dig at være gravid!
Tak søde Ja trods forkølelse så kan jeg ikke andet end at være super glad og lykkelig
Chalala85 skriver: Tusind tak Nej ikke endnu, vi kan først flytte ind i næste uge, de skal lige have lavet en køkkenplade Men så har vi da noget at glæde os til
Jaaa, der er jo heller ingen grund til at stresse ;-) Du har jo lææænge til termin...! :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128