34+3 - vila videreudviklet til palæ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.708 visninger
50 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Chalala85

Så langt så godt Nu er der ikke længe til 39 dage Glæder mig super meget men håber dog vi kommer på plads i vores nye rækkehus inden han vil hilse på verden. Har er utrolig aktiv, bokser rundt konstant Vægten siger +8,8kg så det er jo pænt, men hold op hvor det har sat sig på mavsen, den er jo kæmpe men elsker den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Sasja77

Det sidder mega godt på dig! Rigtig flot bolig han har sig der

Anmeld

1. februar 2012

Chalala85

Sasja77 skriver:

Det sidder mega godt på dig! Rigtig flot bolig han har sig der

Mange tak Det var sødt sagt Tror bestemt også han nyder den

Anmeld

1. februar 2012

Giraffen

Chalala85 skriver:

Så langt så godt Nu er der ikke længe til 39 dage Glæder mig super meget men håber dog vi kommer på plads i vores nye rækkehus inden han vil hilse på verden. Har er utrolig aktiv, bokser rundt konstant Vægten siger +8,8kg så det er jo pænt, men hold op hvor det har sat sig på mavsen, den er jo kæmpe men elsker den

IIIH hvor er den flot altså 

nu der jo heller ikke så længe til du er højgravid  er det 35+0 eller 36+0 ?

Anmeld

1. februar 2012

Chalala85

Giraffen skriver:

IIIH hvor er den flot altså 

nu der jo heller ikke så længe til du er højgravid  er det 35+0 eller 36+0 ?

Tak smukke, kan jo kun sige ilm uha jeg kan faktisk ikke helt huske det der højgravid hvornår osv.. men føler mig sørme højgravid med den store mavse haha

Anmeld

1. februar 2012

Giraffen

Chalala85 skriver:

Tak smukke, kan jo kun sige ilm uha jeg kan faktisk ikke helt huske det der højgravid hvornår osv.. men føler mig sørme højgravid med den store mavse haha

ja helt vildt - og folk ka jo ikke se forskel men jeg er begyndt at få kommentarer omkring om det ikke er lige op over - baaaare vent og se hvor stor den ka blive tænker man så 

Anmeld

1. februar 2012

Chalala85

Giraffen skriver:

ja helt vildt - og folk ka jo ikke se forskel men jeg er begyndt at få kommentarer omkring om det ikke er lige op over - baaaare vent og se hvor stor den ka blive tænker man så 

haha dem har jeg fået siden dec men altså, synes alle mener man er lige op over så snart der kommer rigtig mave på.. de glemmer nok lidt hvordan de selv så ud

Anmeld

1. februar 2012

Nadia&Daniel

Chalala85 skriver:

Du har sådan en smuk mave

Anmeld

1. februar 2012

Chalala85

Nadia&Daniel skriver:

Du har sådan en smuk mave

Tak søde

Anmeld

1. februar 2012

Nadia&Daniel

Chalala85 skriver:

Tak søde

Ser frem til at få besøg af Jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.