Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så langt så godt Nu er der ikke længe til 39 dage Glæder mig super meget men håber dog vi kommer på plads i vores nye rækkehus inden han vil hilse på verden. Har er utrolig aktiv, bokser rundt konstant Vægten siger +8,8kg så det er jo pænt, men hold op hvor det har sat sig på mavsen, den er jo kæmpe men elsker den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det sidder mega godt på dig! Rigtig flot bolig han har sig der
Sasja77 skriver: Det sidder mega godt på dig! Rigtig flot bolig han har sig der
Mange tak Det var sødt sagt Tror bestemt også han nyder den
Chalala85 skriver: Så langt så godt Nu er der ikke længe til 39 dage Glæder mig super meget men håber dog vi kommer på plads i vores nye rækkehus inden han vil hilse på verden. Har er utrolig aktiv, bokser rundt konstant Vægten siger +8,8kg så det er jo pænt, men hold op hvor det har sat sig på mavsen, den er jo kæmpe men elsker den
IIIH hvor er den flot altså
nu der jo heller ikke så længe til du er højgravid er det 35+0 eller 36+0 ?
Giraffen skriver: IIIH hvor er den flot altså nu der jo heller ikke så længe til du er højgravid er det 35+0 eller 36+0 ?
Tak smukke, kan jo kun sige ilm uha jeg kan faktisk ikke helt huske det der højgravid hvornår osv.. men føler mig sørme højgravid med den store mavse haha
Chalala85 skriver: Tak smukke, kan jo kun sige ilm uha jeg kan faktisk ikke helt huske det der højgravid hvornår osv.. men føler mig sørme højgravid med den store mavse haha
ja helt vildt - og folk ka jo ikke se forskel men jeg er begyndt at få kommentarer omkring om det ikke er lige op over - baaaare vent og se hvor stor den ka blive tænker man så
Giraffen skriver: ja helt vildt - og folk ka jo ikke se forskel men jeg er begyndt at få kommentarer omkring om det ikke er lige op over - baaaare vent og se hvor stor den ka blive tænker man så
haha dem har jeg fået siden dec men altså, synes alle mener man er lige op over så snart der kommer rigtig mave på.. de glemmer nok lidt hvordan de selv så ud
Du har sådan en smuk mave
Nadia&Daniel skriver: Du har sådan en smuk mave
Tak søde
Chalala85 skriver: Tak søde
Ser frem til at få besøg af Jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128