Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: den er så fin synes jeg!
den er så fin synes jeg!
Åhh tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeanne-skat skriver: det er en smuk mave du har
det er en smuk mave du har
Tak Jeg er også ret stolt af den
PiaRW skriver: Smukt, du er så smuk gravid!Syntes bare ikke det er længe siden du skrev herinde at du var gravid. Tiden flyver virkelig afsted
Smukt, du er så smuk gravid!Syntes bare ikke det er længe siden du skrev herinde at du var gravid. Tiden flyver virkelig afsted
hihi tak smukke Ja jeg forstår virkelig heller ikke hvor tiden er blevet af, det er bare gået så stærkt.
Sujan skriver: Ja der sker meget der til sidst...men du er smuk.
Ja der sker meget der til sidst...men du er smuk.
Ja det er mærkeligt den kan blive ved med at vokse hehe... åhh tak, det var sødt
Chalala85 skriver: Så langt så godt Nu er der ikke længe til 39 dage Glæder mig super meget men håber dog vi kommer på plads i vores nye rækkehus inden han vil hilse på verden. Har er utrolig aktiv, bokser rundt konstant Vægten siger +8,8kg så det er jo pænt, men hold op hvor det har sat sig på mavsen, den er jo kæmpe men elsker den
Så langt så godt Nu er der ikke længe til 39 dage Glæder mig super meget men håber dog vi kommer på plads i vores nye rækkehus inden han vil hilse på verden. Har er utrolig aktiv, bokser rundt konstant Vægten siger +8,8kg så det er jo pænt, men hold op hvor det har sat sig på mavsen, den er jo kæmpe men elsker den
Det er et utroligt smukt palæ - og det er ikke noget jeg bare siger.... hvor bærer du bare den mave så super flot!!
Ma-lu skriver: Så flot en mave
Så flot en mave
Tusind tak
sandratobias skriver: Ej hvor sidder den mave bar perfekt på dig.. Kanon fin mave..
Ej hvor sidder den mave bar perfekt på dig.. Kanon fin mave..
hihi tak, den har da fundet ud af hvor mavepartiet er tungt med dejligt trods alt
annec skriver: Sikke en flot mave og den klær dig! Åh,savner helt min nu
Sikke en flot mave og den klær dig!
Åh,savner helt min nu
Tusind tak åh ja det passer hvad der siges, når den er væk savner den så meget, det er jo hyggeligt at have sådan en levende boksepudde på sig
UnderCover34 skriver: Det er et utroligt smukt palæ - og det er ikke noget jeg bare siger.... hvor bærer du bare den mave så super flot!!
Tak smukke Er glad for jeg ikke ser helt i hegnet ud
Overhovedet ikke! Men det troede du vel heller ikke?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128