34+3 - vila videreudviklet til palæ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Chalala85

UnderCover34 skriver:

Overhovedet ikke! Men det troede du vel heller ikke? 

Jeg vil sige det sådan, at jeg føler mig heldigvis smuk gravid takket være min mand som siger det dagligt, men derfor kunne jeg jo godt ligne madam skrald hihi Men det er dejligt at være gravid og føle samt få at vide man er smuk. Specielt fordi man lige tager lidt på hist og her haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Ansemusen

Hvor er du bare smuk gravid søde

Anmeld

2. februar 2012

Ansemusen

Chalala85 skriver:

Jeg vil sige det sådan, at jeg føler mig heldigvis smuk gravid takket være min mand som siger det dagligt, men derfor kunne jeg jo godt ligne madam skrald hihi Men det er dejligt at være gravid og føle samt få at vide man er smuk. Specielt fordi man lige tager lidt på hist og her haha

Jeg havde det på samme måde og en fantastisk mand, som også gav mig masser af ros

Jeg glæder mig sådan til at se jeres lille mirakel!

Anmeld

2. februar 2012

Chalala85

Ansemusen skriver:

Hvor er du bare smuk gravid søde

Tak smukke

Anmeld

2. februar 2012

Chalala85

Ansemusen skriver:

Jeg havde det på samme måde og en fantastisk mand, som også gav mig masser af ros

Jeg glæder mig sådan til at se jeres lille mirakel!

Ej hvor dejligt Jeg har virkelig erfaret hvor vigtigt det er at ens partner giver komplimenter i graviditeten'

Det gær jeg virkelig også.... er i den periode hvor jeg forestiller mig hvor dejlig han er og pludselig kommer skrækken om han fejler noget, så det køre op og ned heh

Anmeld

2. februar 2012

Giraffen

Chalala85 skriver:

Ja det er godt nok facinerende

Håber dog ikke min mave vokser vildt meget mere hehe... så tipper jeg forover

Hihi sådan har jeg det også lidt

Men jeg forstår ikke hvordan jeg kun ka ha taget 2 kg på på to måneder når jeg synes hun er blevet ti kg tungere - det er noget underligt noget :-p

Anmeld

2. februar 2012

Chalala85

Giraffen skriver:

Hihi sådan har jeg det også lidt

Men jeg forstår ikke hvordan jeg kun ka ha taget 2 kg på på to måneder når jeg synes hun er blevet ti kg tungere - det er noget underligt noget :-p

hihi kender jeg godt... jeg har "kun" taget 8,8kg på indtil nu og startede på 60 kg.. men føler det er 100 kg haha

Anmeld

2. februar 2012

Ansemusen

Chalala85 skriver:

Ej hvor dejligt Jeg har virkelig erfaret hvor vigtigt det er at ens partner giver komplimenter i graviditeten'

Det gær jeg virkelig også.... er i den periode hvor jeg forestiller mig hvor dejlig han er og pludselig kommer skrækken om han fejler noget, så det køre op og ned heh

Igen havde jeg det på samme måde  Blandet lykke og frygt!

Det er helt normalt

Anmeld

2. februar 2012

Darling<3

Hold nu op en smuk mave har du fået

Anmeld

2. februar 2012

NNL

Ihh hvor sidder den dejlige mave altså bare flot på dig!!! Bliver helt misundelig

Men det bliver spændende for jer at få ham ud i armene snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.