Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nadia&Daniel skriver: Ser frem til at få besøg af Jer
Ser frem til at få besøg af Jer
Ja oz mig Vi skal bare lige på plads i det nye hus, så kommer jeg og hygger i dine hyggelige omgivelser
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: haha dem har jeg fået siden dec men altså, synes alle mener man er lige op over så snart der kommer rigtig mave på.. de glemmer nok lidt hvordan de selv så ud
haha dem har jeg fået siden dec men altså, synes alle mener man er lige op over så snart der kommer rigtig mave på.. de glemmer nok lidt hvordan de selv så ud
haha ja det tror jeg også... for man tænker "nu kan den ikke blive større" og så ser man en rigtig højgravid og nogle gange ser det jo helt abnormt ud og man forstår slet slet ikke at det kan lade sig gøre at gå lige.. imponerende hvad kvindekroppen kan holde til af byrder
den er så fin synes jeg!
det er en smuk mave du har
Ej hvor sidder den mave bar perfekt på dig.. Kanon fin mave..
Sikke en flot mave og den klær dig!
Åh,savner helt min nu
Giraffen skriver: haha ja det tror jeg også... for man tænker "nu kan den ikke blive større" og så ser man en rigtig højgravid og nogle gange ser det jo helt abnormt ud og man forstår slet slet ikke at det kan lade sig gøre at gå lige.. imponerende hvad kvindekroppen kan holde til af byrder
Ja det er godt nok facinerende
Håber dog ikke min mave vokser vildt meget mere hehe... så tipper jeg forover
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128