Muhmi's (nye) bryllupstråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Muhmi

B&J skriver:

JUBIII glæder mig

jaaaa du har valgt helt rigtigt ingen tvivl

SÅ kig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

B&J

de er lidt for vilde til mig.... men er også såååå dårlig til farver øv altså..

men de hvide er super søde...

men glæder mig så meget til jeg skal se dig i det hele ej altså

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

B&J skriver:

de er lidt for vilde til mig.... men er også såååå dårlig til farver øv altså..

men de hvide er super søde...

men glæder mig så meget til jeg skal se dig i det hele ej altså

De er nemlig ret vilde og det er derfor der ikke er taget en endelig beslutning endnu Jeg vil nemlig ikke have at de overskygger kjolen...

Men de passer super godt til det Anders skal have på

Anmeld

1. februar 2012

Kløver

Muhmi skriver:

Sko!

De er ikke heeeeeeelt valgt endnu...  Men her er dem som jeg virkelig hælder imod...  Jeg er personligt HELT vild med de røde eller de grønne... NØJ hvor er de flotte!!OG jeg har fået lov at købe dem, selvom de faktisk koster mere end kjolen

må indrømme skoene ikke er min stil, men synes de er rigtig pæne, jeg kan så også kun gå i flade sko er det modellen eller vil du have røde sko på til kjolen ?
Jeg synes den hvide sko er pæn, især hvis man kunne gøre sløjfen lidt mindre så der var knap så meget bånd, så man rigtig kan se skoen, men synes også det der lukning er flot

Anmeld

1. februar 2012

B&J

Muhmi skriver:

De er nemlig ret vilde og det er derfor der ikke er taget en endelig beslutning endnu Jeg vil nemlig ikke have at de overskygger kjolen...

Men de passer super godt til det Anders skal have på

ej hvor fantastisk så kan jeg da godt forstå dig valg ej hvor fantastisk du tænker på alt

Anmeld

1. februar 2012

lucas<3

eg følger os lige med her inde

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

Maja84 skriver:

må indrømme skoene ikke er min stil, men synes de er rigtig pæne, jeg kan så også kun gå i flade sko er det modellen eller vil du have røde sko på til kjolen ?
Jeg synes den hvide sko er pæn, især hvis man kunne gøre sløjfen lidt mindre så der var knap så meget bånd, så man rigtig kan se skoen, men synes også det der lukning er flot

Den røde og grønne model laves desværre kun i de to farver, ellers ville jeg super gerne have dem i hvid/elfenben som kjolen er... Jeg er nemlig lidt bange for at de røde/grønne vil tage opmærksomheden fra kjolen, hvis nogen ser dem, mens vi går ned til alteret... Og det vil jeg sådan set helst ikke have, men igen, så passer stilen (1800-tallet) og farven (rød) eminent til det min gom skal have på... Og det ville jo være lidt sjov hvis der var en rød tråd

Den hvide støvlette er jeg også ret vild med og stilen passer stadig super godt til gommen... Jeg er så også utrolig vild med det flotte bånd de er bundet med Meget romantisk synes jeg... Desuden koster den hvide også kun 400,- hvor den røde/grønne koster næsten 1400,- Sååååe, nu må vi se, skal nok give en endelig update

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

ej hvor fantastisk så kan jeg da godt forstå dig valg ej hvor fantastisk du tænker på alt

Jeg PRØVER at tænke på alt... Vil i hvert fald gerne have at vi matcher bare en lille smule den dag...

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

lucas<3 skriver:

eg følger os lige med her inde

Du skal være så velkommen!

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

morethanperfect skriver:

Jeg er slet ikke misundelig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.