Maja84 skriver:
må indrømme skoene ikke er min stil, men synes de er rigtig pæne, jeg kan så også kun gå i flade sko
er det modellen eller vil du have røde sko på til kjolen ?
Jeg synes den hvide sko er pæn, især hvis man kunne gøre sløjfen lidt mindre så der var knap så meget bånd, så man rigtig kan se skoen, men synes også det der lukning er flot 
Den røde og grønne model laves desværre kun i de to farver, ellers ville jeg super gerne have dem i hvid/elfenben som kjolen er... Jeg er nemlig lidt bange for at de røde/grønne vil tage opmærksomheden fra kjolen, hvis nogen ser dem, mens vi går ned til alteret... Og det vil jeg sådan set helst ikke have, men igen, så passer stilen (1800-tallet) og farven (rød) eminent til det min gom skal have på... Og det ville jo være lidt sjov hvis der var en rød tråd

Den hvide støvlette er jeg også ret vild med og stilen passer stadig super godt til gommen... Jeg er så også utrolig vild med det flotte bånd de er bundet med
Meget romantisk synes jeg... Desuden koster den hvide også kun 400,- hvor den røde/grønne koster næsten 1400,- Sååååe, nu må vi se, skal nok give en endelig update 
Anmeld