Muhmi's (nye) bryllupstråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

Muhmi

Håret!

Jeg er jo heldigvis begyndt at få lidt langt hår igen  Så jeg har kigget på lidt frisurer som jeg rigtig godt kunne tænke mig...

Og heldigvis er min søde kusine RIGTIG god til det der med hår, så der håber jeg på lidt hjælp fra hendes side...

Jeg ved ikke rigtig om jeg skal få permanetet håret i små krøller, have det flettet, om det skal være fladt, eller noget helt trejde... Så derfor ligger jeg lidt valgmuligheder ind

Men jeg regner med én af dem jeg lige har lagt ind!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Muhmi

Maja_4000 skriver:

Det er da sindssygt

Det må jeg huske , hvis det nogensinde bliver aktuelt for mig Hehe

Det er nemlig totalt ude i hampen! Men super fedt at det kan lade sig gøre at blive smuk, selvom pengepungen kradser lidt

Anmeld

31. januar 2012

Muhmi

Dot D skriver:

Dejligt indlæg

Kærligheden er i luften jeg skal nok lurer herinde ind i mellem

Du lurer bare løs!

Anmeld

31. januar 2012

B&J

Nu læste jeg lidt længre ned hold nu op hvor er det billigt for det hele kjolen troede jeg min kostede 20.000kr hihihihhihihi du kommer til at ligne en million

og du har styr på alt hvor er det dejligt

Anmeld

31. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Muhmi skriver:

Kjolen!

Efter mange laaange tanker og ikke mindst afstemninger, fandt jeg den her... Jeg ville ellers ikke gå videre i min søgen efter jeg havde lavet afstemningstråden herinde https://www.baby.dk/debat/157906pi1/bryllup/jeg-skal-bruge-jeres-hjaelp-piger.aspx  , men det gjorde jeg alligevel og på side 23 fandt jeg så den her...  Og den har bare det hele synes jeg... Den er så smuk elegant og ikke mindst LIGE MIG!

Men havde det ikke været for jer, så havde jeg slet ikke tænkt i de klassiske former selv... Så tøser, I er uundværlige!!

Og den er nu købt og betalt... Så den er miiiin

den er simpelthen så flot. Enkel, super elegant og rigtige fine detaljer.

sikke dog en flot kjole

Anmeld

31. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Muhmi skriver:

Håret!

Jeg er jo heldigvis begyndt at få lidt langt hår igen  Så jeg har kigget på lidt frisurer som jeg rigtig godt kunne tænke mig...

Og heldigvis er min søde kusine RIGTIG god til det der med hår, så der håber jeg på lidt hjælp fra hendes side...

Jeg ved ikke rigtig om jeg skal få permanetet håret i små krøller, have det flettet, om det skal være fladt, eller noget helt trejde... Så derfor ligger jeg lidt valgmuligheder ind

Men jeg regner med én af dem jeg lige har lagt ind!

synes det første billede ville være rigtig flot til kjolen. Men det kommer selvfølgelig også an på den der bærer håret. hehe

Hyggelig tråd forresten

Anmeld

31. januar 2012

Kløver

ih hvor skøøøønt, så din anden tråd med den skønne skønne kjole, hvor bliver dte bare fantastisk, hvornår er dagen? kan godt forstå hvor du er, jeg har under 3 uger til bryllup og nøj man får sommerfugle i maven, og begynder at blive nærvøs om man har husket det hele
Glæder mig til at se billeder af jeres smukke bryllup

Anmeld

31. januar 2012

Kløver

Muhmi skriver:

Sløret!

Jeg ville ellers rigtig gerne have haft et laaangt og smukt broderet slør... Men efter en samtale med min momse så, fik hun mig overtalt til det her simple slør.. Også fordi at det åbentbart alligevel skal rives i stykker  Men ville være rigtig ked af at et smukt broderet slør ville blive klippet i

Ang sløret har du jo altid ret til at frabede at det bliver revet i stykker, det gør vi, vi frabeder slips og slør da sløret koster 40 euro og mit slør er et smukt og dyrt slør (shhhh 1200 kr) Så her er det forbudt at rive, klippe eller noget som ligner i mit slør. Ang håret, synes jeg frisuren på billede 1 er super smuk, faktisk noget i samme stil jeg selv havde i tankerne

Anmeld

31. januar 2012

bullerbassen

Muhmi skriver:

Sløret!

Jeg ville ellers rigtig gerne have haft et laaangt og smukt broderet slør... Men efter en samtale med min momse så, fik hun mig overtalt til det her simple slør.. Også fordi at det åbentbart alligevel skal rives i stykker  Men ville være rigtig ked af at et smukt broderet slør ville blive klippet i

Super fin tråd , som en anden skrev kan du frabede de klipper i sløret.

Her fik de IKKE LOV , der var store protester over det, men holdt på mit. Nænnede slet ikke det skulle klippes i. 

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

B&J skriver:

Nu læste jeg lidt længre ned hold nu op hvor er det billigt for det hele kjolen troede jeg min kostede 20.000kr hihihihhihihi du kommer til at ligne en million

og du har styr på alt hvor er det dejligt

Iiiih, det håber jeg så meget at jeg kommer til... Jeg synes jeg har valgt helt rigtigt, både med kjole men også med smykker og slør.. Bare vent og se.. Lige om lidt får du det vildeste at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.