Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Tak skal du have Men for alle de ting jeg har lagt ind lige nu... Dvs. Kjole, slør og smykker... Hold nu fast.... 1600,- FORDI det hele var på tilbud med enten 50% eller derover i rabat Kjolen for sig selv har kostet næsten 1000,- Så skal jeg betale ca. 6-700,- i told når det kommer til Danmark... Men det er det værd
Tak skal du have
Men for alle de ting jeg har lagt ind lige nu... Dvs. Kjole, slør og smykker... Hold nu fast.... 1600,- FORDI det hele var på tilbud med enten 50% eller derover i rabat Kjolen for sig selv har kostet næsten 1000,- Så skal jeg betale ca. 6-700,- i told når det kommer til Danmark... Men det er det værd
Er det rigtigt ?! Troede at der var for MINDST 15000 der
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maise86 skriver: Hvor er sløret fra og hvad har di måtte gi for det?
Hvor er sløret fra og hvad har di måtte gi for det?
Sløret er fra tidebuy.com
Det har kostet ca. 200 kroner...
Jeps! Jeg troede også det var løgn da jeg lige brugte valutaomregneren... Men har kigget efter om det er en dårlig side eller om de har fået dårlige anmeldelser og nopes... Det er en reel side som bare sælger de brudekjoler utroligt billigt!!
Men dejligt at jeg kommer til at LIGNE 15000,-
Muhmi skriver: Jeps! Jeg troede også det var løgn da jeg lige brugte valutaomregneren... Men har kigget efter om det er en dårlig side eller om de har fået dårlige anmeldelser og nopes... Det er en reel side som bare sælger de brudekjoler utroligt billigt!! Men dejligt at jeg kommer til at LIGNE 15000,-
Det er da sindssygt
Det må jeg huske , hvis det nogensinde bliver aktuelt for mig Hehe
vitapigen skriver: WOW... hold da op det var billigt Hvornår får du det så? Og er du ikke mega spændt på at prøve kjolen? Uhh... jeg håber for dig at det passer perfekt, men ellers kan det jo hedigvis lægges ind/- ud
WOW... hold da op det var billigt Hvornår får du det så? Og er du ikke mega spændt på at prøve kjolen? Uhh... jeg håber for dig at det passer perfekt, men ellers kan det jo hedigvis lægges ind/- ud
Det er helt utroligt billigt og er så glad for at jeg lige faldt over den side...
Ja, jeg har bestilt den i den størrelse jeg er NU, men jeg har tænkt mig at få strammet maven og andet lidt op inden brylluppet, så den skal nok syes lidt ind
Men min mor syer til husbehov (og lidt bedre) og fandt ud af at min kærestes moster også syer rigtig godt... Så dem kan jeg forhåbentlig få hjælp af
vitapigen skriver: Nu spørger jeg nok lige lidt dumt, men har ikke forstand på sådan noget, men hvordan regner man US$ om til DK kr??
Nu spørger jeg nok lige lidt dumt, men har ikke forstand på sådan noget, men hvordan regner man US$ om til DK kr??
Der findes ingen dumme spørgsmål
Her: http://valutaomregneren.dk/valutaomregner.htm
Hov, glemte at svare på hvornår jeg får det hele... Men jeg har regnet ud at der nok vil gå ca. 3 uger.. 8-10 dage fra USA af og så skal de jo lige have det igennem tolden og blah blah, så håber at det kommer senest om 3 uger
Muhmi skriver: Hov, glemte at svare på hvornår jeg får det hele... Men jeg har regnet ud at der nok vil gå ca. 3 uger.. 8-10 dage fra USA af og så skal de jo lige have det igennem tolden og blah blah, så håber at det kommer senest om 3 uger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128