Muhmi's (nye) bryllupstråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Muhmi

Farver!

Farverne bliver lyserød (min yndlingsfarve), mørkelilla og limegrøn (måske også lidt andre farver)... Jeg ville virkelig gerne have rød med også (Anders' yndlingsfarve) men, den passer slet ikke ind i de farver vi har valgt og desuden skal gommen have rødt på og så vil det egentlig bare blive forvirrende, tænker jeg...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

mn

Muhmi skriver:

Ja, så blev kjolen jo købt, så nu er brylluppet godt nok steget mig til hovedet...  Kunne slet ikke falde i søvn i nat fordi jeg lå med planer i hovedet og sommerfugle i maven Jeg glæder mig utroligt meget til den her dag og jeg glæder mig meget til at skulle dele det hele med jer, der er interesserede....

Og grunden til at jeg laver en ny, er simpelthen fordi der er nogle ting der er ændrede, så meget at det ikke kan betale sig at skulle kigge den anden igennem synes jeg!

Jeg lægger en masse billeder ind og kommer med tanker om hvordan det hele skal foregå, de næste tre mdr.

Puha, tre mdr.... 3 måneder! Det er dælme ikke meget og slet ikke når min mave snurrer så meget som den gør lige nu...  Det bliver så spændende og jeg kan næsten ikke holde tårerne tilbage, når jeg kommer til at tænke på at jeg skal giftes med manden jeg elsker overalt på jorden, faren til mit barn!

I present to you.

Min NYE bryllupstråd!

Er nysgerrig gider du sende et link til hvor kjolen er købt?

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

metteswn skriver:

Er nysgerrig gider du sende et link til hvor kjolen er købt?

www.tidebuy.com

Anmeld

1. februar 2012

mn

Muhmi skriver:

www.tidebuy.com

Mange tak

Anmeld

1. februar 2012

hmg86

Muhmi skriver:

www.tidebuy.com

Må jeg spørge, hvad gør man hvis det ikke passer eller ikke er som man forventer??

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

Invitationer og glaskort!

De her invitationer og glaskort passer jo bare super godt med farvevalget synes jeg.. Og så er de fine og enkle..

Og så matcher de!

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

Fynni skriver:

Må jeg spørge, hvad gør man hvis det ikke passer eller ikke er som man forventer??

Ja da... Det er en udsalgsvare og den er fra USA, så jeg tænker at det egentlig bare er ærgeligt og så må man blive gift i noget andet, eller stadig have den på selvom den ikke passer perfekt...

Jeg kender nogle der kan sy og de kan hjælpe mig

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

Forsamlingshuset!

Så har jeg lige bestilt forsamlingshuset.. Heldigvis havde de stadig den weekend ledig!  

Selve forsamlingshuset ligger ca. 200 meter fra kirken, lige ved siden af mine forældres hus, og med udsigt over en mark hvor der går heste og længere bagude, en flot skov... Og så er der selvfølgelig den dejlige sportsplads lige ved siden af også! Så det bliver næsten ikke bedre i mine øjne

Anmeld

1. februar 2012

B&J

Muhmi skriver:

Jeg PRØVER at tænke på alt... Vil i hvert fald gerne have at vi matcher bare en lille smule den dag...

jaaa i skal være sååååå finde den dag

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

B&J skriver:

jaaa i skal være sååååå finde den dag

Det HÅBER jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.