Muhmi's (nye) bryllupstråd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2012

Muhmi

mor:) skriver:

den er simpelthen så flot. Enkel, super elegant og rigtige fine detaljer.

sikke dog en flot kjole

TUSIND tak!  Jeg er selv meget tilfreds med valget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Muhmi

mor:) skriver:

synes det første billede ville være rigtig flot til kjolen. Men det kommer selvfølgelig også an på den der bærer håret. hehe

Hyggelig tråd forresten

Ja, det er nok også det jeg hælder mest til, da mit hår kun går lidt længere end skuldrerne og derfor vil jeg få afro hvis jeg permanenter det med små krøller

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

Maja84 skriver:

ih hvor skøøøønt, så din anden tråd med den skønne skønne kjole, hvor bliver dte bare fantastisk, hvornår er dagen? kan godt forstå hvor du er, jeg har under 3 uger til bryllup og nøj man får sommerfugle i maven, og begynder at blive nærvøs om man har husket det hele
Glæder mig til at se billeder af jeres smukke bryllup

Jamen det er den 12/05-12 så der er ikke længe til nu

Det kan slet ikke beskrives hvor bryllupsfikseret man bliver når først kjolen er købt... Så kan man jo bare blive ved derfra

Uuuh, det bliver spændende... Kun tre uger... Det er ikke meget, men hvis tingene er ved at være på plads så begynder man vel bare at bekymre sig om, om festen bliver god og sådan??

Tusind tak, glæder mig også til at se dine billeder

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

Maja84 skriver:

Ang sløret har du jo altid ret til at frabede at det bliver revet i stykker, det gør vi, vi frabeder slips og slør da sløret koster 40 euro og mit slør er et smukt og dyrt slør (shhhh 1200 kr) Så her er det forbudt at rive, klippe eller noget som ligner i mit slør. Ang håret, synes jeg frisuren på billede 1 er super smuk, faktisk noget i samme stil jeg selv havde i tankerne

Ja, det har jeg tænkt over, men vi gør nogle utrditionelle ting til brylluppet, så én ting skal da stadig være den samme

Men ja, hælder også meget til frisure 1

Anmeld

1. februar 2012

B&J

Muhmi skriver:

Iiiih, det håber jeg så meget at jeg kommer til... Jeg synes jeg har valgt helt rigtigt, både med kjole men også med smykker og slør.. Bare vent og se.. Lige om lidt får du det vildeste at se

JUBIII glæder mig

jaaaa du har valgt helt rigtigt ingen tvivl

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

bullerbassen skriver:

Super fin tråd , som en anden skrev kan du frabede de klipper i sløret.

Her fik de IKKE LOV , der var store protester over det, men holdt på mit. Nænnede slet ikke det skulle klippes i. 

Ja det kan jeg.. Men vi har nogle ting med som ikke er så traditionelle og jeg tror de gamle vil blive slemt skuffet hvis vi tager alle traditioner væk

Anmeld

1. februar 2012

morethanperfect

Jeg er slet ikke misundelig 

Anmeld

1. februar 2012

Kløver

Muhmi skriver:

Ja, det har jeg tænkt over, men vi gør nogle utrditionelle ting til brylluppet, så én ting skal da stadig være den samme

Men ja, hælder også meget til frisure 1

Hvor spændende med lidt utraditionelt, vi har selv valgt nogle ting lidt anderledes. Heldigvis bestemmer man jo selv hvordan ens bryllup skal være, og midt i maj bliver da helt fantastisk <3 frisure 1 er også flot, og tror det vil se godt ud sammen med De smykker du har valgt.
Har i snakket ringe endnu :-)

Anmeld

1. februar 2012

BellaCiinea

Muhmi skriver:

Ja, så blev kjolen jo købt, så nu er brylluppet godt nok steget mig til hovedet...  Kunne slet ikke falde i søvn i nat fordi jeg lå med planer i hovedet og sommerfugle i maven Jeg glæder mig utroligt meget til den her dag og jeg glæder mig meget til at skulle dele det hele med jer, der er interesserede....

Og grunden til at jeg laver en ny, er simpelthen fordi der er nogle ting der er ændrede, så meget at det ikke kan betale sig at skulle kigge den anden igennem synes jeg!

Jeg lægger en masse billeder ind og kommer med tanker om hvordan det hele skal foregå, de næste tre mdr.

Puha, tre mdr.... 3 måneder! Det er dælme ikke meget og slet ikke når min mave snurrer så meget som den gør lige nu...  Det bliver så spændende og jeg kan næsten ikke holde tårerne tilbage, når jeg kommer til at tænke på at jeg skal giftes med manden jeg elsker overalt på jorden, faren til mit barn!

I present to you.

Min NYE bryllupstråd!

Super fine ting du har fået købt!!!

Og hvor har du dog bare fået det billigt :O Det er jo helt vildt!

Anmeld

1. februar 2012

Muhmi

Sko!

De er ikke heeeeeeelt valgt endnu...  Men her er dem som jeg virkelig hælder imod...  Jeg er personligt HELT vild med de røde eller de grønne... NØJ hvor er de flotte!!OG jeg har fået lov at købe dem, selvom de faktisk koster mere end kjolen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.