Jeg skriver lige med her..
min kæreste mente heller ikke at han var klar, og jeg forstod det ikke, nogen gange gjorde vi det uden kondom og andre gange med, det var meget forvirrende, for han vidste godt hvad jeg ville og hvor jeg stod. jeg snakkede meget med ham om det, hvor meget han forvirrede mig, jeg syntes ikke at jeg pressede ham til at vi skulle have et barn, men brugte meget tid på at snakke med ham om hvorfor han mente at han ikke var klar, når han nogle gange ville uden, og andre gange slet ikke ville uden.. og det bundede så i at han rigtig gerne ville have et barn med mig også nu, men at han var bange for om vores økonomi ville kunne klare det, og at han jo så gerne ville giftes først - fordi det mente han var rigtigt..
vi forsøger så nu at blive gravide, og er ved at planlægge bryllup.. Det er rigtig dejligt, så er glad for at jeg pressede ham til at tage snakken, for der lå jo egentligt noget andet bag end jeg troede .. jeg havde forventet at han ikke ville før vi var 30 eller ja aldrig..
Tag du en god snak med ham - men selvfølgelig ikke presse ham .. men spørg ind måske gemmer der sig en forklaring..
krammer Camilla.. 
Anmeld