Hvad skal jeg dog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

M (:

Frk.Jensen. skriver:

Prøv ikke at presse ham. Mænd skal have længere tid end os kvinder.
Når du er færdig med din uddanelse, kan du snakke med ham igen

Haha, jamen god jul da..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Har os sagt det skal ikke være lige nu og her men gerne når jeg er færdig med assistenten så ville jeg gerne.. For så går jeg os ud fra vi har fået lejlighed til den tid 

Hvor længe er der til du er færdig med assistenten? Og hvilken tidsramme tænker din kæreste? Hvor gamle er I?

Anmeld

24. januar 2012

Molly8

Anonym skriver:

Det er svært forklarer og meget indvilket men rejse kommer jeg ikke når jeg kun er på su.. Og vi har ikke fået nogen lejlighed endnu så vi bor hos min mor pt til der kommer en lejlighed 

Nu havde jeg jo også en del år til at få uddannelse, arbejde osv  I starten lånte jeg mor/barn blade på biblioteket i perioder for at få lidt afløb. I andre perioder kunne jeg ikke holde det ud. Ligesom jeg i perioder syede til andre folks børn. Ellers gik jeg op i diverse hobbier.

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Hvor længe er der til du er færdig med assistenten? Og hvilken tidsramme tænker din kæreste? Hvor gamle er I?

Der er ihvertfald næsten tre år endnu.. Skal lige igang med Hjælperen til maj. Jeg er 19 og han er 21 og har uddannelse men er desværre lige blevet arbejdesløs 

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk.Jensen. skriver:

Prøv ikke at presse ham. Mænd skal have længere tid end os kvinder.
Når du er færdig med din uddanelse, kan du snakke med ham igen

Presse ham heller ikke har sagt det to gange 

Anmeld

24. januar 2012

Frk.Nissen

Haha, jamen god jul da..

Hvorfor skriver du god jul ?

Anmeld

24. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Der er ihvertfald næsten tre år endnu.. Skal lige igang med Hjælperen til maj. Jeg er 19 og han er 21 og har uddannelse men er desværre lige blevet arbejdesløs 

Ooooork, så kan han jo nå at ombestemme sig 40 gange inden da..

Vi var ca. lige så gamle som jer, da vi påbegyndte snakken, og er nu hhv. 22 og 24, og vi er da tættere på målet end nogensinde uden dog at have en fast aftale..

Tror bare du skal gve ham lidt tid, og noget af det der har hjulpet mig var, at skrive og læse meget herinde, læse bøger om graviditet og baby, se fødsler på nettet og snakke med mine veninder.. Nærmest bare styre min lyst til at tale/læse/snakke om baby med alle andre end min kæreste - og ja, det er meget nemmere sagt end gjort.. Been there, done that.. (:

Anmeld

24. januar 2012

M (:

Hvorfor skriver du god jul ?

Prøv og kig på din signatur

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Ooooork, så kan han jo nå at ombestemme sig 40 gange inden da..

Vi var ca. lige så gamle som jer, da vi påbegyndte snakken, og er nu hhv. 22 og 24, og vi er da tættere på målet end nogensinde uden dog at have en fast aftale..

Tror bare du skal gve ham lidt tid, og noget af det der har hjulpet mig var, at skrive og læse meget herinde, læse bøger om graviditet og baby, se fødsler på nettet og snakke med mine veninder.. Nærmest bare styre min lyst til at tale/læse/snakke om baby med alle andre end min kæreste - og ja, det er meget nemmere sagt end gjort.. Been there, done that.. (:

Sankker os med dem om det men i sommers blev jeg gravid med tabte og der begyndte han at glæde sig Han er god til at forvirrer mig 

Anmeld

24. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Sankker os med dem om det men i sommers blev jeg gravid med tabte og der begyndte han at glæde sig Han er god til at forvirrer mig 

Men ønskede han sig barnet dengang? Tror du hans modvilje kan skyldes, at han ikke er klar til at risikere at miste igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.