Hvad skal jeg dog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Frk.Nissen

M (: skriver:

Prøv og kig på din signatur

Nårh ja, det skrev jeg også . har ikke været herinde længe, så havde helt glemt det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

M (:

Frk.Jensen. skriver:

Nårh ja, det skrev jeg også . har ikke været herinde længe, så havde helt glemt det

Haha, det kan ske for selv den bedste..

Anmeld

24. januar 2012

Frk.Nissen

Haha, det kan ske for selv den bedste..

Ja  Har slette det nu .

Anmeld

24. januar 2012

M (:

Frk.Jensen. skriver:

Ja  Har slette det nu .

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Men ønskede han sig barnet dengang? Tror du hans modvilje kan skyldes, at han ikke er klar til at risikere at miste igen?

Det var ikke planlagt og skete på p piller.. Jeg ved det ikke han siger bare han ikke er klar 

Anmeld

24. januar 2012

M (:

Anonym skriver:

Det var ikke planlagt og skete på p piller.. Jeg ved det ikke han siger bare han ikke er klar 

Hm, ved ikke hvad jeg skal råde dig til, udover det jeg har skrevet tidligere i tråden.. Tror bare du må give ham tid, og væbne dig med tålmodighed..

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Hm, ved ikke hvad jeg skal råde dig til, udover det jeg har skrevet tidligere i tråden.. Tror bare du må give ham tid, og væbne dig med tålmodighed..

Ja der ikke andet for.. Men puha det svært 

Anmeld

24. januar 2012

Bellinda89

Anonym skriver:

Jeg vil så endeligt gerne være ung mor men kæresten vil bare ikke have børn før om mange mange mange år det er altså bare så hårdt... Måtte bare ud med det. Ved ikke om den hører til her men nu lagde jeg den bare her 

Åh jeg er også så skruk , og har været det i laaaaang tid nu. Men nix , kæresten vil ikke have en mere det næste stykke tid. Fik så afvide igår at det er fordi han er bange for hvordan forholdet til vores første bliver

Anmeld

24. januar 2012

JH12

Jeg skulle også vente nogle år før min kæreste var klar..
Men det vidste sig han ofte tænkte på om han overhovedet var klar, han var bange for det ville bremse mig i at færdig uddanne mig..
Og han ville være sikker på han var færdig med at leve det unge liv..

Og de skal selvfølgelig også være klar, men havde vi været bedre til at snakke om tingene, havde vi muligvis fået børn før, så et godt råd, snak sammen, og tal om hvorfor han vil vente..

Anmeld

24. januar 2012

Anonym trådstarter

Joyce skriver:

Jeg skulle også vente nogle år før min kæreste var klar..
Men det vidste sig han ofte tænkte på om han overhovedet var klar, han var bange for det ville bremse mig i at færdig uddanne mig..
Og han ville være sikker på han var færdig med at leve det unge liv..

Og de skal selvfølgelig også være klar, men havde vi været bedre til at snakke om tingene, havde vi muligvis fået børn før, så et godt råd, snak sammen, og tal om hvorfor han vil vente..

Han er os bange for jeg ikke vil komme videre men han ved jo godt at jeg vil komme videre.. Også siger han bare han ikke er klar og vil først have børn når han er 30.. Men tror os vi skal snakke sammen og han gider ikke tag. I byen alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.