Anonym skriver:
Jeg vil så endeligt gerne være ung mor men kæresten vil bare ikke have børn før om mange mange mange år
det er altså bare så hårdt... Måtte bare ud med det. Ved ikke om den hører til her men nu lagde jeg den bare her
Min kæreste startede også ud med, først at ville have børn om 10 år (dvs. at jeg ville være omkring 30!), jeg snakkede meget med ham om det, og klargjorde det for ham, at jeg under ingen omstændigheder ville kunne vente så længe..
Efterhånden som tiden er gået (der er nu gået ca. to år siden snakken om PB første gang kom på bordet), har han skiftet mening, først til om fem år, siden til efter endt uddannelse (hans, der er 2,5 år tilbage), og håber da, at vi kan komme tættere på endnu.. 
Min uddannelse er færdig om 1 år, og håber da, at vi kan finde et kompromis derimellem..
Det jeg har gjort var, at snakke med ham om det, lade det ligge i en rum periode, for derefter at tage emnet op igen..
Tror mænd har brug for at vænne sig til tanken, og tror bestemt ikke de skifter mening fra dag til dag.. Så giv ham tid, og se, om I ikke kan mødes et sted på midten..

Anmeld