at åbne en dåse tun kan skade baby!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

Kay

twinboys skriver:

nemlig... Jeg siger også at jeg stadig har ammehjerne selv om jeg ikke ammer mere... Men det er fordi jeg har ammet to på en gang...

kan man ha ammehjerne på forskud... for jeg kan seriøst godt føle at det er det jeg har i øjeblikket...

eller skal vi kalde det babyhjerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Mira0911

Det er jo sygt det der... 

En dag er ALT skadeligt hvad vi indtager osv osv... 

Anmeld

24. januar 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Ja det gør det virkelig svært, for hvad skal man tro på?

Jeg spiser nu også mine jernpiller, og det ville jeg også gøre selvom en læge havde sagt til mig at det ikke er vigtigt.

Synes efterhånden ikke det kan betale sig at være gravid - man må ko knap gå udenfor en dør

ja... men du skal huske at få din motion! så ud skal du jo

der går ikke længe så bliver en af de små ø'er i danmark lavet til de gravides ø... uden blier os og alle de ting vi ikke må spise... og os selv og vores mad bliver fragtet over i en økologisk robåd....

Anmeld

24. januar 2012

Kay

Zeus skriver:

Nu har det ikke lige noget med graviditet at gøre, men jeg læste forleden om en stor undersøgelse der viste, at der var en overdødelighed blandt kvinder/mennesker? der spiste en multivitamin om dagen - i forhold til den gruppe der ikke spiste dem

oki? hvor har du læst det??

Anmeld

24. januar 2012

twinboys

Kay skriver:

kan man ha ammehjerne på forskud... for jeg kan seriøst godt føle at det er det jeg har i øjeblikket...

eller skal vi kalde det babyhjerne...

ammehjerne på forskud

Anmeld

24. januar 2012

Kay

pvejsen skriver:

er sikker på, det var ment ironisk

hvis du læser med videre var vi allerede kommet til den konklusion

Anmeld

24. januar 2012

Kay

Mira0911 skriver:

Det er jo sygt det der... 

En dag er ALT skadeligt hvad vi indtager osv osv... 

Anmeld

24. januar 2012

Kay

twinboys skriver:

ammehjerne på forskud

Anmeld

24. januar 2012

twinboys

Kay skriver:

Anmeld

24. januar 2012

Christine

Jeg er så en af dem der overhovedet ikke synes det er hysterisk, men tværtimod almindelig sund fornuft at man vil gøre alt for at undgå at skade sin baby. Og ja, hvis det viser sig at det var ok at spise fx EN tunbøf under graviditeten, så overlever jeg altså nok 9 måneder uden!!

Hvis der er bare mistanke om risiko for noget, så ja, synes jeg det skal komme babyen til gode. Jeg synes ikke man skal gå pyskisk ned med stress osv over hvad man må og ikke må, men fx er der (chokerende) mange der VIL have deres glas vin osv. under graviditeten og jeg fatter det ikke, for hvis du virkelig ikke kan leve uden et glas vin i 9 måneder... er det så et godt tegn??

Desuden er der jo ting man ikke har opdaget skadeligheden af endnu så jeg har det lidt sådan at jo mere man kan minimere risikoen, jo bedre. Jeg tror på det der med kemisk cocktail-effekt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.