Man kan se klippet her: http://go.tv2.dk/morgentv/
Hende der siger at man ikke må åbne en dåse tun, får det sagt som om hun ikke rigtig lige kan huske, hvordan det er. Så fred være med det / -og hende(s udtalelse).
Men helt ærlig, så synes jeg godt nok det er strenge og total hysterisk, alle de regler man som gravid SKAL følge, ellers bliver man set ned på. Jeg har drukket et glas rødvin til jul, et halvt glas rødvin og et glas champagne til nytår - og min baby sparker lystigt hver eneste dag og mange gange om dagen. Jeg har spist masser af tun de første måneder af min graviditet, jeg bruger make-up, neglelak, spiser alverdens oste og snoller når jeg har lyst. Jeg GIDER simpelthen ikke pakke hverken mig selv eller min lille fister ind i vat og osteklokker!! Så er 9 mdr.'s graviditet fanme lang tid! Og det har sgu aldrig været en sygdom at være gravid! SELVFØLGELIG skal man passe på sig selv og tænke sig ekstra om, men der er altså grænser - for mit vedkommende!
Fred være med dem der pakker sig selv og baby ind og hverken bruger make-up eller går en tur i byen pga. bilos. Men det gider jeg simpelthen ikke! Jeg kan heller ikke beskytte mit barn 100% mod bilos, passiv rygning, giftige snegle og høje klatretræer, når det er født.
Jeg vil have lov at æde mine farvede vingummier og mugne oste og jeg vil have lov til at gøre mig fin med make-up og gå tur udenfor langs vejkanten - uden nogen skal se ned på mig eller dømme mig som et dårligt menneske, der ikke elsker mit barn nok!
Anmeld