Spiral gør det nas???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Fenja09

twinboys skriver:

så skal jeg da bare få det gjort...

Ja, jeg tror også at jeg skal have det. Er ellers startet op på Minipiller, men jeg er ikke særlig god til at huske at tage dem og så er de jo ikke meget værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

twinboys

mariamiss6 skriver:

Øøøøh selv tak du...

er sgu lidt nervøs for det...

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

Fenja09 skriver:

Ja, jeg tror også at jeg skal have det. Er ellers startet op på Minipiller, men jeg er ikke særlig god til at huske at tage dem og så er de jo ikke meget værd

Anmeld

22. januar 2012

Hougaard92

Det gør ikke ondt, men det er utrolig ubehageligt Men hældigvis bliver man bedøvet med noget creme inden de lægger den op.

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

JuliaHougaard92 skriver:

Det gør ikke ondt, men det er utrolig ubehageligt Men hældigvis bliver man bedøvet med noget creme inden de lægger den op.

uuuuhhhh tak godt man får lidt creme med bedøvelse på nu er jeg da lidt mere rolig

Anmeld

22. januar 2012

Hougaard92

twinboys skriver:

uuuuhhhh tak godt man får lidt creme med bedøvelse på nu er jeg da lidt mere rolig

det gør man, men man skal bestemt ikke planlægge noget når man har fået sat den op.

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

JuliaHougaard92 skriver:

det gør man, men man skal bestemt ikke planlægge noget når man har fået sat den op.

uuuf så man skal ikke få det gjort i sin frokost og så vende tilbage på jobbet???

Anmeld

22. januar 2012

Hougaard92

twinboys skriver:

uuuf så man skal ikke få det gjort i sin frokost og så vende tilbage på jobbet???

ja det kunne jeg ikke, jeg var træt og det er ligesom de værste menstretionssmerter

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

JuliaHougaard92 skriver:

ja det kunne jeg ikke, jeg var træt og det er ligesom de værste menstretionssmerter

oki doki... tak for svar

Anmeld

22. januar 2012

Muffin_girl

twinboys skriver:

Ja gør det ondt at få lagt en spiral???

Det tror jeg ikke det gør,,, Det gjorde SATME ondt på mig.. Men jeg har heller ikke født, og jeg har fået af vide jeg har et meget stramt bækken og har en meget smal indgang down below.. Og syntes der var nogle ret trælse gener i starten. Men er skide glad for den nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.