Spiral gør det nas???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2012

Hougaard92

twinboys skriver:

oki doki... tak for svar

selv tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2012

JeNoVa

twinboys skriver:

Ja gør det ondt at få lagt en spiral???

Jeg syntes ikke, det gjorde meget ondt at få lagt spiral. Min gynækolog bad mig hoste tre gange lige i det, han lagde den op, da det skulle gøre, at det ikke gør ondt.

Til gengæld har jeg haft en del menstruationssmerter, siden jeg fik lagt spiral, og det led jeg aldrig af førhen. Jeg har i øvrigt hormonspiral.

Anmeld

22. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

twinboys skriver:

Ja gør det ondt at få lagt en spiral???

Nej overhovedet ikke...

Det synes jeg i hvert fald ikke. Det der mest træls ved det er da det at ligge med sprædte ben i længre tid.. Men ondt gør det ikke!

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

AalborgPigen skriver:

Det tror jeg ikke det gør,,, Det gjorde SATME ondt på mig.. Men jeg har heller ikke født, og jeg har fået af vide jeg har et meget stramt bækken og har en meget smal indgang down below.. Og syntes der var nogle ret trælse gener i starten. Men er skide glad for den nu

thi hi ja det må være skidt før det kan blive godt ik???

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

JeNoVa skriver:

Jeg syntes ikke, det gjorde meget ondt at få lagt spiral. Min gynækolog bad mig hoste tre gange lige i det, han lagde den op, da det skulle gøre, at det ikke gør ondt.

Til gengæld har jeg haft en del menstruationssmerter, siden jeg fik lagt spiral, og det led jeg aldrig af førhen. Jeg har i øvrigt hormonspiral.

Jeg husker at hoste... what undskyld men hvad er en hormonspiral og en spiral

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

LouiseVous skriver:

Nej overhovedet ikke...

Det synes jeg i hvert fald ikke. Det der mest træls ved det er da det at ligge med sprædte ben i længre tid.. Men ondt gør det ikke!

Anmeld

22. januar 2012

JeNoVa

twinboys skriver:

Jeg husker at hoste... what undskyld men hvad er en hormonspiral og en spiral

Jeg skal ikke gøre mig til ekspert, men så vidt jeg ved, er der kobberspiraler og hormonspiraler. Jeg valgte selv hormonspiralen for at få reducerede blødninger.

Anmeld

22. januar 2012

Muffin_girl

twinboys skriver:

thi hi ja det må være skidt før det kan blive godt ik???

Ja har  du ret i

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

JeNoVa skriver:

Jeg skal ikke gøre mig til ekspert, men så vidt jeg ved, er der kobberspiraler og hormonspiraler. Jeg valgte selv hormonspiralen for at få reducerede blødninger.

så er min også hormonspiral... den hedder vidst noget med m....hvad er det nu den hedder

Anmeld

22. januar 2012

twinboys

AalborgPigen skriver:

Ja har  du ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.