Spiral gør det nas???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2012

Zafir

Altsåååå... Jeg har fået en spiral for ca 8 mrd siden Og jeg lavede også tråde herinde for at høre om det var godt osv. og jeg vil sige at jeg fik begejstrede svar tilbage.

Nu har jeg haft min spiral i 8 mrd. Jeg er endelig henvist til sterelisation, da det jo er blevet gratis igen. Hvis jeg ikke havde kunnet blevet stereliseret, har jeg ikke vidst hvad jeg skulle gøre.

Det er helt vildt træls for mig med hormon spiral. Jeg har før haft en kobber spiral og det var langt værre...

Men jeg pletbløder meget. Jeg har stadig mens, dog kortere, men det værste er den der nylon snor Den stikker og river Tom, når vi laver hankypanky, i en grad, så det hæmmer vores sexliv det er frygeligt. Han har 2 gange fået rifter der bløder. Lægen siger bare, så kan vi trimme snoren lidt og det har han gjort, men det er kun blevet værre

Så det er i den grad en at tage i mængde...

Jeg syntes ikke det er så ubehageligt at få lagt op.

Jeg glæder mig til at blive stereliseret inden længe.

Held og lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2012

Maja88

Zafir skriver:

Altsåååå... Jeg har fået en spiral for ca 8 mrd siden Og jeg lavede også tråde herinde for at høre om det var godt osv. og jeg vil sige at jeg fik begejstrede svar tilbage.

Nu har jeg haft min spiral i 8 mrd. Jeg er endelig henvist til sterelisation, da det jo er blevet gratis igen. Hvis jeg ikke havde kunnet blevet stereliseret, har jeg ikke vidst hvad jeg skulle gøre.

Det er helt vildt træls for mig med hormon spiral. Jeg har før haft en kobber spiral og det var langt værre...

Men jeg pletbløder meget. Jeg har stadig mens, dog kortere, men det værste er den der nylon snor Den stikker og river Tom, når vi laver hankypanky, i en grad, så det hæmmer vores sexliv det er frygeligt. Han har 2 gange fået rifter der bløder. Lægen siger bare, så kan vi trimme snoren lidt og det har han gjort, men det er kun blevet værre

Så det er i den grad en at tage i mængde...

Jeg syntes ikke det er så ubehageligt at få lagt op.

Jeg glæder mig til at blive stereliseret inden længe.

Held og lykke!

jeg har fået bukket mine op Zafir.. der har virkelig haft en effekt

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

Maja88 skriver:

jeg har fået bukket mine op Zafir.. der har virkelig haft en effekt

Altså snorene... ???

Men nu er jeg blevet indkaldt til min sterelisation jubii. Så det sker snart.

Anmeld

15. februar 2012

Maja88

Zafir skriver:

Altså snorene... ???

Men nu er jeg blevet indkaldt til min sterelisation jubii. Så det sker snart.

hehe nej selve spiralen

nej er snorene jeg har fået bukket op... så stikker de ikke.. så er de jo dejlig runde

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

Maja88 skriver:

hehe nej selve spiralen

nej er snorene jeg har fået bukket op... så stikker de ikke.. så er de jo dejlig runde

Så jeg er ikke den eneste, som har stukket nogen med mine snore... mmm... Men men. - Nu gider jeg ikke at få ændret det, når det snart er slut alligevel

Anmeld

15. februar 2012

Maja88

Zafir skriver:

Så jeg er ikke den eneste, som har stukket nogen med mine snore... mmm... Men men. - Nu gider jeg ikke at få ændret det, når det snart er slut alligevel

nej jeg stak både ham.. og der var faktisk ubehageligt for mig også.

nej kan godt forstå du ikke gider bøvle i det. men kunne være andre som kunne bruge rådet

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

Maja88 skriver:

nej jeg stak både ham.. og der var faktisk ubehageligt for mig også.

nej kan godt forstå du ikke gider bøvle i det. men kunne være andre som kunne bruge rådet

JA - helt sikkert!!!

Min læge har bare nærmest syntes at jeg var super underlig, når jeg har sagt at det stak

Anmeld

15. februar 2012

Maja88

JA - helt sikkert!!!

Min læge har bare nærmest syntes at jeg var super underlig, når jeg har sagt at det stak

hehe er det en mand eller???

min kvindelige læge sagde da hun lagde den op. at hvis den var ubehagelig for mig eller ham under samleje så skulle jeg bare komme. Så bukkede vi den lige rundt

Anmeld

15. februar 2012

Zafir

Maja88 skriver:

hehe er det en mand eller???

min kvindelige læge sagde da hun lagde den op. at hvis den var ubehagelig for mig eller ham under samleje så skulle jeg bare komme. Så bukkede vi den lige rundt

Ja - det er en mand... Mmm.. Måske har en meget lille p.. hehe. For han sagde at hans kone har spiral og de var glade for det... mmm...

Men altså - det lød virkelig på ham som om at han ALDRIG havde hørt om nogen der havde stukket andre før... mm...

jeg er faktisk rigtig glad for at høre det

Anmeld

15. februar 2012

Maja88

Zafir skriver:

Ja - det er en mand... Mmm.. Måske har en meget lille p.. hehe. For han sagde at hans kone har spiral og de var glade for det... mmm...

Men altså - det lød virkelig på ham som om at han ALDRIG havde hørt om nogen der havde stukket andre før... mm...

jeg er faktisk rigtig glad for at høre det

haha er nok der problemet er

men det lød til min læge ofte oplevede det...

så nej...

du er ikke alene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.